نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: آمریکا و متحدانش بعد از نشست گروه 1+5 با رفتارهای دوگانه عدم پایبندی به تعهدات بین الملی و سوء نیت خود را ثابت کردند که این رفتار به زیان است

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، آیت الله دری نجف آبادی افزود: هرگاه که آمریکا و متحدانش بر علیه جمهوری اسلامی گام برداشتند منجر به رسوایی خودشان شد لذا رفتارهای دوگانه امریکا پس از توافق ژنو برای این کشور و متحدانش زیانبار بود و دنیا را شگفت زده کرد .
امام جمعه اراک گفت : جمهوری اسلامی در مذاکرات ژنو حسن نیت خود را به دنیا نشان داد اما استکبار جهانی همچنان به شیطنت های خود بر علیه دولت و ملت ایران ادامه می دهد و به تعهدات خود پایبند نیست.
آیت الله دری نجف آبادی افزود : در تحریمات جدیدی که آمریکا بر علیه ایران عملیاتی کرده است 15 نفر از شخصیت های برجسته ایران اسلامی را مورد تحریم قرار داده که یکی از آن 15 نفر بنده می باشم.
وی گفت : ملت ایران باید هوشیار باشند و دل به این تعهدات خوش نکنند چرا که آمریکا، اسراییل و سایر متحدانشان به تعهدات خود در هیچ زمینه ای پایبند نیستند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود : هم اکنون زمان آن رسیده که ملت ایران از زن و مرد، پیر و جوان و حوزوی و دانشگاهی دست در دست هم بدهیم و برای آبادانی ایران عزیز از جان و دل کار کنیم.
وی گفت: آنچه که می تواند ما را به عزت و سربلندی برساند سعی و تلاش خودمان است، نه ارتباط با آمریکا و دیگر کشورها، بنابراین باید همگی با استفاده ازدانش دانشمندان خود در تمام بخش ها به خصوص هسته ای، صنعتی و کشاورزی به حدی قوی شویم که آنها خود به سراغ ما بیایند و درخواست مذاکره کنند./س
برچسب ها: رفتار دوگانه ، توافق ، ژنو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.