همایشی بمنظور شناخت فرصت های تجاری و سرمایه گذاری ایران و هند در اتاق اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در این زمینه گفت: استان اصفهان حدود 70 درصد تولید فلز کشور را به خود اختصاص داده است.

خسرو کسائیان به رابطه دوستانه بین ایران و هند اشاره کرد و افزود: ما در تلاشیم تا روابطمان را در زمینه اقتصادی با این کشور گسترش دهیم.

سفیر هند در ایران با اشاره به توسعه روابط بین ایران و هند در بخش های مختلف تجارت اظهار داشت: فرصت سرمایه گذاری در بخش های مختلف ایران وجود دارد و استان اصفهان زمینه ای مناسب برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف است.

"سریو استارا" در ادامه با بیان اینکه مشکلات بانکی مانعی بر سر راه های تجاری و بازرگانی است عنوان کرد: خوشبختانه پیشرفت هایی در این راستا صورت گرفته که باعث می شود تسهیلات مناسب برای ایران در نظر گرفته شود.

وی گفت: در پی روابطی که یوکو بانک و بانک مرکزی با یکدیگر دارند امکان پرداخت 6 ماهه خرید بخصوص در زمینه ماشین آلات صنعتی وجود دارد.

گفتنی است سفیر هند در ایران خاطر نشان کرد: انجمن فعالان در امور صنعتی هند علاقه مند به امضای تفاهم نامه ای با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان هستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.