با توجه به این که کاتالیست قطعه گران قیمتی محسوب می‌شود،‌خودروهایی که حداقل‌های استاندارد را پاس کنند از مراکز معاینه فنی برچسب معاینه فنی‌ می‌گیرند.

طاهریان در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: کاتالیست قطعه‌ای است در مسیر خروجی اگزوز خودرو تا گازهای خروجی آلاینده را به گازهای بی‌اثر تبدیل کند.  
 
وی با اشاره به این که این قطعه پس از 2 سال نیاز به کنترل و تعویض دارد افزود: کاتالیست یک قطعه گران قیمت است که بین 600 هزار تا 2 میلیون تومان قیمت دارد و توصیه ما به شهروندان نصب کاتالیست است اما باید برای آن بودجه اختصاص پیدا کند و برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه صورت پذیرد.  
 
مدیر بهره‌برداری مراکز معاینه فنی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی براینکه آیا خودروهای فاقد کاتالیست از مراکز معاینه فنی موفق به کسب برچسب معاینه فنی می‌شوند یا خیر اظهار داشت: خودروهایی که حداقل‌های استاندارد را پاس کنند موفق به کسب برچسب معاینه فنی می‌شوند.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: خودرو ، معاینه ، قطعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار