10 کیلومتر از آزادراه همدان به ساوه با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و البته بدون حضور خبرنگاران، با وجود هماهنگی‌های قبلی، افتتاح شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، صبح امروز 10 کیلومتر از 34 کیلومتر باقیمانده از آزادراه همدان ـ ساوه در محدوده دخان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور افتتاح شد.

در این افتتاحیه سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استاندار همدان اظهار داشت: برای افتتاح این 10 کیلومتر بالغ بر 10 میلیارد تومان هزینه شده است.

خسرو سامری ادامه داد: 5 میلیارد تومان از آن توسط راهداری پرداخت شده و طبق قول معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در هفته آینده 5 میلیارد تومان دیگر به این پروژه تزریق خواهد شد.

وی عنوان کرد: مابقی آزادراه همدان ـ ساوه تا پایان نیمه اول سال آینده با تأمین اعتبار به پایان خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان اظهار داشت: این افتتاحیه برای ایجاد بستری امن در جامعه است و نتیجه آن سربلندی راهداران بوده که اجازه مسدود شدن راه‌ها را در این روزهای بارانی و برفی نداده‌اند.

غلامرضا سقندلی افزود: 500 راه شریانی از راه‌های استان در هشت نقطه توسط 15 دوربین بازسازی می‌شود که این راه‌ها گلوگاه‌ها و گردنه‌های کولاکی و برفی استان است.

وی گفت: هوشمندسازی محورهای راه‌های استان نیاز به حمایت مسئولان در زمینه تجهیزات راهداری دارد که با توسعه دوربین‌ها می‌توان زمان خدمت‌رسانی را به حداقل رساند.

گفتنی است این افتتاح در حالی انجام شد که با وجود هماهنگی‌های قبلی، خبرنگاران از حضور در این مراسم بازماندند.

خبرنگاران ساعت 6:30 صبح برای حضور در این مراسم باید مقابل اداره کل راه و شهرسازی جمع می‌شدند تا همگی با وسیله نقلیه‌ای که این اداره تدارک دیده بود، در مراسم شرکت کنند.

در اواسط راه، خبرنگاران که با خودرویی فاقد سیستم گرمایشی در تلاش برای حضور در این مراسم بودند، مطلع شدند که افتتاح انجام شده است.

بعد از پیگیری خبرنگاران، مدیرکل راه و شهرسازی از افتتاح این پروژه خبر داد و از آنان خواست خود را به مراسم بعدی برسانند.

این مسئول، وقتی با اعتراض خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا برای حضور آنان در مراسم صبر نکرده‌اند، مواجه شد، گفت: این موضوع به من ارتباطی ندارد چون خود شما برای حضور در مراسم افتتاح، دیر رسیدید.

رفتن به مراسم بعدی نیز داستان دیگری داشت که آن هم حکایت از «نرسیدن» بود، البته به دلیل گیر کردن خودرو در برف و گل.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ساوه ، همدان ، افتتاح ، آزادراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.