مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی حمایت می کند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از وزارت ورزش و جوانان، مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی با هدف بهره گیری از توان و ظرفیت بالقوه دانشگاه ها و تشویق دانشجویان جوان به انجام تحقیقات و پروژه های کاربردی از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی حمایت می کند.

براساس این گزارش، پایان نامه های حوزه ورزش باید با موضوعات ورزش و سالمندی، استعدادیابی ورزشی، ورزش و خانوادهای ایرانی، پیمایش فعالیت های بدنی، تربیت بدنی و اجتماعی شدن، ورزش قهرمانی و زنان ایرانی، نقش ورزش در سلامت جوانان، صنعت ورزش، اقتصاد و تبلیغات ارائه شوند.

موضوعات پایان نامه در حوزه جوانان نیز در محورهای جرائم و آسیب های اجتماعی، اشتغال و مهارت آموزی، رفاه و تامین اجتماعی، ازدواج و طلاق، اوقات فراغت، خانواده، مهاجرت، آموزش، مسکن و هویت مورد حمایت قرار می گیرند.

لازم به ذکر است مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در راستای سیاست ها و مسئولیت های خود در انجام تحقیقات کاربردی در حوزه های ورزش و جوانان از طرح ها و پژوهش های راهبردی که با عناوین و سرفصل های ارائه شده توسط مرکز همسو باشند، براساس شیوه نامه و طرح نامه تعریف شده، حمایت مادی و معنوی به عمل می آورد.

یادآور می شود علاقمندان می توانند پایان نامه های خود را به نشانی: بلوار آفریقا، خیابان سایه، پلاک 4، ساختمان شماره 2 وزارت ورزش و جوانان طبقه 11، مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارتخانه ارسال کنند. همچنین شماره تلفن:22662267 و نشانی اینترنتی www.csrs.msy.gov.ir جهت کسب اطلاعات بیشتر در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.
 
برچسب ها: فراخوان ، حمایت ، تکمیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار