نایب رئیس کمیسیون افتصادی گفت: دولت در لایحه بودجه سال 93 پروژه‌های عمرانی بالای 80 درصد را مورد توجه قرار داده در صورتی که باید برای پروژه‌های ملی با پیشرفت کم نیز تدبیری بیاندیشد.

روح‌الله بیگی نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره لایحه بودجه سال 93 گفت: لایحه بودجه سال 93 در موعد مقرر به مجلس تحویل داده شد و این حسن دولت یازدهم است که توانست لایحه بودجه را در موعد مقرر به مجلس ارائه دهد.   
 
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: در حال حاضر همه کمیسیون‌ها لایحه بودجه سال 93 را در دستور کار خود قرار داده‌اند و قرار است پس از پایان هفته کاری جاری کمیسیون‌ها نظرات خود را به کمیسیون‌ تلفیق ارائه می‌دهند.   
 
بیگی تصریح کرد: کمیسیون تلفیق نیز پس از بررسی نظرات هر یک از کمیسیون‌ها کلیات لایحه بودجه را به تصویب می‌رساند، اگر کمیسیون تلفیق درباره کلیات به جمع بندی نرسد بودجه برای اصلاح به دولت بازگشت داده می‌شود.   
 
وی هم چنین درباره طرح‌های عمرانی پیشنهاد شده از سوی دولت در لایحه بودجه 93 گفت: دولت طرح‌های بالای 80 درصد را در اولویت کاری خود قرار داده تا از این طریق پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح را به بهره‌برداری برساند، این تصمیم دولت از جهتی خوب است ولی برخی از پروژه‌هایی که ارزش ملی دارند و از پیشرفت کمی برخوردارند بودجه دریافت نمی‌کنند از این رو دولت باید برای این مشکل تدبیری بیندیشد.  
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار