فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر جایگاه رفیع ولایت فقیه، گفت : اگر کسی صدای رهبر خود را نشنود به طور یقین صدای امام زمان خود را هم نخواهد شنید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در کنگره سرداران و 600 شهید شهرستان سیرجان با تجلیل از مقام والای شهیدان و قدردانی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گفت: مردم سیرجان نقش پررنگی در به ثمر رسیدن انقلاب و دوران دفاع مقدس دارند و این شهرستان دارای سرداران بزرگی است 

وی با اشاره به اینکه شهیدان زنده اند و یاد آنان هرگز فراموش نمی شود، خاطرنشان کرد : این افراد با خدا معامله کردند همانطور که امام حسین(ع) با خدا معامله کرد و جاوید ماند.

سردارسرلشکر سلیمانی با اشاره به نقش امام خمینی (ره ) در جامعه جهانی و تاثیر پذیری حکومت ها از انقلاب ایران افزود : ملت ایران به پشتوانه مذهب شیعه شکست ناپذیر است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه آمریکایی ها عنوان می کنند که ما با تحریم و تهدید ایران را به مذاکره وادار کردیم تصریح کرد: این دروغ دیگری است تا آنها بر روی مشکلات اقتصادی خود سرپوش بگذارند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : ایران اسلامی به لطف خداوند ، ائمه معصومین(ع) و با فهم حقیقی از نظام و ولایت، قابلیت این را دارد که یک قدرت مقتدر و موثر در جهان باشد ./س


برچسب ها: رهبر ، هدایت ، انقلاب ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.