یک روان‌شناس گفت: تبلیغات موجب انگیزه در افراد است و این امر موجب می‌شود تا افراد رغبت‌ بیشتری را برای خرید کالایی خاص نشان می‌دهند.

ابراهیمی مقدم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: معمولاً فروشندگان کالاها و محصولات سعی می‌کنند تبلیغات را برای محصولات‌شان انجام می‌دهند وهمراه با تبلیغات متفاوت برای هر کالا ضمن معرفی کالاهای خود حس رقابت را درمیان فروشندگان بوجود آورند و دیگران را برای استفاده ازاین کالا ترغیب می‌کنند.

وی با اشاره به چگونگی روند تبلیغات افزود: گاهی فروشندگان محصولات در کوتاه مدت قیمت‌ها را به اصطلاح می‌شکنند ویک ضرر کوتاه مدت را متحمل می‌شوند اما می‌دانند که بالاخره این قیمت پایین کارکرد درست ومناسبی را خواهد داشت.

ابراهیمی مقدم خاطرنشان کرد: یکی از انواع تبلیغات خود کیفیت کالاها و مصرف کنندگان قبلی هستند.

تبلیغات با توجه به فصل و نیازبازار صورت می‌گیرد و هنگام تبلیغات باید انگیزه‌اش کافی ولازم در خریدار وجود داشته باشد مثلاً در فصل سرما تبلیغات وسایل سرمایشی انگیزه‌ای را برای خرید کولر در مصرف کننده ایجاد نمی‌کند.

پس فروشندگان برای سود بیشتر و خرید کالاهای خود از سوی مصرف کنندگان باید مسئله زمان و فصل را هم در نظر بگیرند.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: تبلیغات ، تصمیم ، خریدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار