مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: تاج، رئیس سازمان لیگ در جلسه دیشب 50 میلیون تومان به داماش کمک کرده استlمن این موضوع را درک نمی‌کنم که چه اشکالی دارد اگر به این تیم کمک کنند.

امیر عابدینی در خصوص حضور یا عدم حضور تیمش در بازی این هفته مقابل استقلال تهران به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من هیچ وقت نگفته‌ام بازی نمی‌کنیم ولی بارها گفته‌ام توانایی مالی نداریم که در این بازی به میدان برویم.

 مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با اشاره به اوضاع مالی تیم داماش افزود: وقتی پول اتوبوس و هتل نداریم چطور تیم را روانه مسابقات کنیم، درست نیست این مطلب را عنوان کنم ولی حتی خرج دارو و درمان بازیکنان تیم را هم نداریم.



عابدینی تصریح کرد: وقتی هزینه 40 نفر برای اقامت 2 روزه در هتل حدود 30 میلیون تومان است و ما این هزینه را در اختیار نداریم آیا درست است که وارد بازی شویم؟ همین موضوع دلیل عدم حضورمان است که بازیکنان تیم نیز حاضر نیستند در بازی حاضر شوند البته حرفشان منطقی است زیرا مطابق با قوانین و چهارچوب رفتاری باشگاه است.

مدیرعامل ‌باشگاه داماش گیلان با توجه به نشست با رئیس سازمان لیگ گفت: ما در جلسه‌ای که با تاج رئیس سازمان لیگ گذاشته بودیم اعلام کردیم اگر وضع به همین منوال پیش برود مجبوریم که از  لیگ کناره‌گیری کنیم. ما دیشب تا دیر وقت با جلسه‌ای که با سازمان لیگ برگزار کردیم 50 میلیون تومان به ما در جهت برگزار کردن این بازی کمک کردند و ما هم بازیکنان را قانع کردیم که در این بازی شرکت کنند. نامه‌ای هم از سوی سازمان لیگ نوشته شده که مسئولان زیر‌بط استانی تیم را از لحاظ مالی حمایت کنند.



وی با انتقاد از مسئولان استانی تصریح کرد: متأسفانه در روزهای سخت و طاقت‌فرسایی که تیم داماش در بحران وضع مالی قرار دارد، هیچ مسئولی از استان غیر از مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با من تماس نگرفته است و به نظر من مسائل پشت‌پرده‌ای وجود دارد که فعلاً در این شرایط این مسائل را افشا نمی‌کنم در واقع درک نمی‌کنم چرا این تیم را کمک نمی‌کنند با چه کسی مشکل دارند؟ چرا که از دید من آنها می‌توانند به ما کمک کنند ولی خواهان تقویت تیم داماش نیستند البته قبلاً قطره‌چکانی بود ولی الان این کمک‌های قطع شده است، من نمی‌دانم اشکال کار کجاست.

عابدینی در خصوص بازی تیمش با استقلال نیز افزود: من در مورد برد صحبت نمی‌کنم زیرا همه شرایط ما را می‌دانند کری هم نمی‌خوانم فقط در این بازی از حیثیت فوتبال داماش‌ دفاع می‌کنیم.

مدیرعامل‌داماش گیلان در پاسخ به سوال آیا محروم و مصدوم دارید؟عنوان کرد: محروم نداریم اما بازیکنان مصدوم زیادی در تیم داریم که می‌توان به مختاری، کار‌دوست،‌چاووشی و حاجی محمدی اشاره کرد.



وی در پاسخ به سوال کی تکلیف تیم داماش در چه زمانی مشخص می‌شود؟ اضافه کرد: پس از بازی با استقلال تا بازی آینده تیم 12 روز فرصت باقی است. قطعاً مشخص می‌شود تیم در لیگ می‌ماند یا خیر، که اگر این اتفاق رخ دهد تیم به آرامش مالی خود می‌رسد و اگر این مشکل حل نشود تیم را منحل کرده و قرارداد بازیکنان را فسخ می‌کنیم و آنها را به باشگاه‌های دیگر انتقال خواهیم داد.

عابدینی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان استانی، تیم داماش که افتخار استان گیلان است را از لحاظ مالی تقویت کنند تا شاهد روزهای سخت‌تر این تیم لیگ برتری نباشیم.

انتهای پیام/











برچسب ها: عابدینی ، پول ، کمک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۷:۴۳ ۰۲ دی ۱۳۹۲
من از این مسئول های استان تعجب میکنم . استان های دیگه همه کار میکنند تا تعداد تیم های فوتبال بیشتری تو لیگ برتر داشته باشند اون وقت تو گیلان کار که واسه جوانان درست نمیکنند این دلخوشی نصفه و نیمه رو هم میخوان ازشون بگیرند .
آخرین اخبار