ران هاوارد، فيلمسازي است كه با كسب دو جايزه‌ي اسكار، هم در كسب رضايت عامه‌ي تماشاگران موفق بوده و هم در كسب رضايت منتقدان.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛

"شتاب"

كاگردان: ران هاوارد.
 بازيگران: كريس همسورث (جيمز هانت)، دانيل بروهل (نيكي لائودا)، اوليور وايلد (سوزي ميلر)، آلكساندرا ماريالارا (مارلنه لائودا)، ديويد كالدر (لوئيس استانلي).
123 دقيقه. درجه نمايش: R

يورش هيجان و اضطراب در تابوت‌هاي موتوردار!

ران هاوارد، فيلمسازي است كه با كسب دو جايزه‌ي اسكار، هم در كسب رضايت عامه‌ي تماشاگران موفق بوده و هم در كسب رضايت منتقدان. با اين حال، سال‌هاي اخير چندان با ران هاوارد مهربان نبوده است. او حالا با ارئه‌ي فيلم شتاب، كه در قياس با كارهاي قبلي‌اش، فضايي تيره‌تر و جدي‌تر و بزرگسال پسندتر دارد، توانسته يكي از بهترين فيلم‌هاي دهه‌هاي اخير هاليوود را به دوستداران سينماي خوب هديه كند.

شتاب فاقد ستارگان درجه يك هاليوودي است. تنها بازيگر مشهور فيلم كريس همسورث (بازيگر نقش ثور در فيلم ثور) است. همسورث بازي خوبي ارائه كرده اما بهترين بازيگر فيلم، بدون هيچ‌شك و ترديدي، دانيل بروهل تقريبا ناشناس است. اوليويا وايلد هم كه با بازي در نقش يكي از دكترهاي سريال تلويزيوني دكتر هاوس به شهرت رسيد، يكي از بازي‌هاي خوب فيلم را ارائه كرده است.

شتاب اساساً فيلمي براي بزرگسالان است و نه نوجوانان. در هر حال، شتاب همه‌ي ويژگي‌هاي يك فيلم خوب را دارد. درام، تنش، هيجان، طنز، رومانس و يك رقابتي كه نهايتاً به چيزي فراتر از معمول تبديل مي‌شود. اين يكي از بهترين فيلم‌هاي سال سينماي آمريكاست.

منبع: دنياي تصوير

انتهاي پيام/

برچسب ها: راش ، شتاب ، ران هاوارد ، اسکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار