علیرضا بدیع، مجموعه شعر خود با عنوان " شجره نامه یک جن" را توسط انتشارات " فصل پنجم" به چاپخانه سپرد.

علیرضا بدیع شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران  گفت: کتاب آخرم به نامه " شجره نامه یک جن" پس از یک سال معطلی در وزارت ارشاد توسط انتشارات فصل پنجم به چاپخانه رسید و تا هفته آینده چاپ می شود.
 
 وی افزود: کتاب " شجره نامه یک جن" مجموعه غزل‌های منتشر  نشده‌ام از سال‌های 89 تا 93 و شامل 25 شعر، 26غزل و یک پنجگانی است که متسفانه 2 غزل آن توسط وزارت ارشاد  حذف شده و گرنه تعداد غزلها بیشتر از این مقدار بود.
 
این شاعر با اشاره به سختگیری اعمال شده در ممیزی کتاب " شجره‌نامه یک جن" عنوان کرد: سختگیری های ممیزی در زمینه کتاب و با وجود  سخنان عنوان شده  تفاوت چندانی نسبت به قبل نداشته حتی این سختگیری‌ها بیشتر شده است.

 بدیع با اشاره به گزارش صد روزه دولت درباره فرهنگ اظهار داشت: در عمل اقداماتی را در زمینه بهبود شرایط ممیزی کتاب مشاهده نکردیم  در ممیزی کتاب به مضمون، کلمات و  تمام جوانب شعرم حتی به فضای شعری آن ایرادهایی وارد کردند.
 
وی با اشاره به سختگیری پیرامون تصاویر آخر کتابش بیان کرد: تصاویر عاشقانه  محجوب و معقول در شعرم را به بهانه سیاسی بودن نیاوردند در سختگیری های ممیزی کتاب از  آغاز تا  پایان را مورد داروی‌های سختگیرانه قرار می‌دهند.
 
بدیع افزود: آلبوم موسیقی متشکل از چند غزلم با آواز خوانی حجت اشرف زاده و دکلمه خودم به زودی روانه بازار می‌شود، 7 غزلم از حجت اشرف‌زاده در قالب آواز و تعدادی را خودم در قالب دکلمه ارائه می‌دهم.
 
این شاعر با اشاره به سفر خود به خراسان در چند روز آینده به منظور تهیه آلبوم خاطرنشان کرد: به دلیل این‌که  به اسم  فعلی آلبوم  علاقه ندارم اسم آن را تغییر خواهم داد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار