قائم‌ مقام باشگاه استقلال در خصوص جلسه دیروز منتظری با مسئولان اعلام داشت: جلسه خوبی را با حضور فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال و پژمان منتظری برگزار کردیم. منتظری خودش دوست دارد برود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی نظری، قائم‌مقام استقلال در خصوص جلسه دیروز پژمان منتظری با مسئولان اعلام داشت: جلسه خوبی را با حضور فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال و پژمان منتظری برگزار کردیم. منتظری خودش دوست دارد برود چون پیشنهاد خیلی خوبی دارد ولی قلعه‌نویی هم گفت اگر منتظری نیم فصل به ما اعلام می‌کرد می‌توانستیم جایگزین وی را جذب کنیم البته ما هم اعتقاد داریم منتظری یکی از بهترین فوتبالیست‌های ایران است و کمتر کسی را می‌توان جایگزین این بازیکن کرد.

نظری در ادامه گفت: بعد از جلسه‌ای که داشتیم مقرر شد تصمیم نهایی را فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال بگیرند در جلسه‌ای که با کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کنند جواب نهایی را به منتظری بدهند  چون به هر حال سال جام‌جهانی  است و ما نمی‌خواهیم نه تیم‌‌ملی ضرر کند و نه استقلال. امیدوارم هرچه صلاح و خیر است در این‌باره گرفته شود.

 نظری در مورد دیدار استقلال و داماش گفت: بازی سختی است داماش از جمله تیم‌های خوب و با انگیزه لیگ است امیدوارم بتوانیم با تلاش بازیکنان سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار