امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن گفت: انقلاب اسلامی ایران به ویژه دلاوری های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در مسیر تاریخ سیاسی دنیا تغییر اساسی ایجاد کرد .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در مسیر پاسداری از ناموس و مرز های کشور و همچنین ارزشهای نظام جمهوری اسلامی و حمایت از ولی فقیه و رهبری در جبهه های نبرد حق علیه باطل با نماز و قرآن به معراج رفتند .

امام جمعه شهر های پردیس و رودهن با اشاره به اینکه امام خمینی (ره)در نهضت انقلاب اسلامی پرچم عاشورا را در دست گرفت اضافه کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس جلوه و عظمت و تحول الهی ایجاد شدو در تاریخ حیات با برکت انقلاب اسلامی به برکت خود شهدا ملت ایران به ایستگاه اقتدار در دنیا رسیده اند .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی با تاکید برلزوم تحلیل سیاسی و علمی آثار شهدا ی انقلاب اسلامی ایران در مسیر تاریخ سیاسی دنیا در خاتمه اظهارداشت :انقلاب اسلامی ایران به ویژه دلاوری های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در مسیر تاریخ سیاسی دنیا تغییر اساسی ایجاد کرد .

امام جمعه شهر های پردیس و رودهن در خاتمه اظهارداشت :در آن دوران با وجود قدرت های بلوک غرب و شرق و همچنین فضاهایی مانند نظام سرمایه گذاری از طریق نهضت مردم ایران به رهبری امام راحل حکومتی جدید با عنوان انقلاب اسلامی شکل گرفت ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.