تکواندوکار وزن سوم تیم استیل البرز گفت: فریبرز عسکری به عنوان مدیر فنی استیل البرز کاری نمی کند و بیشتر از ما پول می گیرد.

مجید رجبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد درگیری در تمرینات با کادر فنی تیم استیل البرز و اخراج موقتش عنوان کرد: فکر می کنم فریبرز عسکری مدیر فنی تیم با من لج کرده و همه بازیکنان نسبت به این مورد شاکی هستند. نمی دانم به خاطر چه موضوعی عسکری با من مشکل شخصی دارد؟

وی یادآور شد: در مسابقات لیگ برتر آسیب دیده بودم اما او با لحنی به من اعلام کرد که تو را حتما در ترکیب اصلی می گذارم و باید بازی کنی. من هم به او اعلام کردم در صورتی که پزشک تشخیص دهد که می توان بازی کنم حتما مسابقه خواهم داد. بعد از ان هم به میدان رفتم و خوشبختانه برنده شدم.

کاپیتان تیم تکواندوی استیل البرز گفت: من ارشد تیم هستم اما چهارشنبه هفته قبل هنگام تمرینات وقتی عسکری وارد سالن شد و به وی ادای احترام کردیم، او دست من را به حالت نامناسبی رد کرد. بعد از آن هم مهدی احمدی به خاطر عسکری با من بحث کرد با وجود آنکه چند سالی است که با هم دوست هستیم و تمرین می کنیم.

وی تصریح کرد: مرتضی سلطانی و مهدی هنرمند سرمربی و مربی تیم استیل هرگز برخورد بدی با من نداشتند و در این باره حرفی نزده اند اما عسکری که به نظر من هیچ کمکی به تیم نمی کند با من دچار مشکل شده است. در واقع کادر فنی تیم سلطانی و هنرمند هستند که با بار فنی بالا نقش اصلی را در تیم استیل البرز برعهده دارند.

رجبی با بیان اینکه فریبرز عسکری به عنوان یک برند و مارک به تیم استیل البرز پیوسته است، افزود: عسکری کاری نمی کند اما از باشگاه استیل البرز بیشتر از ما پول می گیرد.

وی با اشاره به بازی با تیم حفاری در لیگ برتر می گوید: در این بازی حساس عسکری به زور می خواست که مسابقه دهم در حالی مصدوم بودم و فکر می کنم از آن بازی به بعد با من لج کرد. در باشگاه هم با هم بحث لفظی داشتیم که مهم نیست.

تکواندوکار سابق تیم ملی ادامه داد: در حال حاضر تمریناتم را در شهرستان میانه دنبال می کنم و به فکر لیگ نیستم چون تمام هدفم را مسابقات قهرمانی آسیا قرار داده ام. قبلا هم تا آستانه همراهی تیم ملی در مسابقات جهانی قرار داشتم اما بدشانسی و مصدومیت مانع حضورم در رقابت ها شد.

رجبی با اشاره به سرمربیگری مرتضی کریمی در تیم استیل البرز خاطر نشان کرد: از زمان مربیگری کریمی بسیار راضی هستم چون تیم ما سال قبل بدون حاشیه مسابقه می داد و هر تصمیمی می گرفت به سود تیم و بازیکنان بود اما حالا 10 نفر برای تیم تصمیم گیری می کنند!

وی در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه استیل البرز اخراج شده؟ گفت: از بازیکنان دیگر شنیده ام که اخراج شده ام اما مهم نیست. فکر می کنم من همراه با چند نفر دیگر در تمرینات غایب هستیم چون اصلا به ما اطلاع نداده اند که بیاییم. اکثر تکواندوکاران تیم شهرستانی هستند و روال کار این طور بود که برای هر مسابقه به ما برای تمرین اطلاع می دادند.

وی افزود: استیلی ها باید حق و حقوقم را بدهند. باشگاه تنها یک قست از مبلغ قراردادمان را پرداخت کرده و قرار است در نیم فصل مبلغی دیگر هم پرداخت شود. ان زمان هم با دریافت رضایت نامه می توانم از استیل البرز جدا شوم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، استیل ، عسکری ، رجبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار