هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور روز سه شنبه سوم دی ماه امسال با برگزاری شش دیدار در سراسر کشور دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حساسترین دیدار هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال در ورامین میان تیمهای پیکان و متین ورامین برگزار می‌شود. ورامینی ها که هفته گذشته شکست سختی را مقابل تیم شهرداری زاهدان متحمل شده و صدر نشینی را از دست داده بودند این هفته هم به مصاف پیکانی می روند که روزهای خروج از بحران خود را تجربه می کند به طور قطع این بازی یکی از تاثیر گذارترین بازیهای هفته محسوب خواهد شد چون باخت میزبان به قیمت از دست دادن جایگاه دومی تمام می شود.

**صدرنشین میزبان قطب والیبال از خطه سبز

تیم والیبال باریج اسانس کاشان در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور میزبان تیم بازرگانی جواهری گنبد است. شاگردان مصطفی کارخانه به خوبی می دانند که باید این دیدار را با برد به پایان برسانند و تنها از این طریق است که جایگاه صدر نشینی خود را حفظ خواهند کرد. گنبدیها به نمایندگی از قطب والیبال کشور روزهای خوبی را سپری نمی کنند و به کسب نتیجه و امتیاز از این بازی نیاز مبرمی دارند. آنطور که از صحبتها سکاندار باریج می توان برداشت کرد آنها دیگر به این راحتی ها جایگاهشان را از دست نخواهند داد و به نوعی می خواهند در مکان اول جدول رده بندی جا خوش کنند.

** بازگشت شور و هیجان والیبالی به آمل

این هفته در سالن رسول اکرم(ص) آمل، تیم کاله این شهر میزبان شهرداری زاهدان است. پس از صدور رای کمیته استیناف و کاهش میزان محرومیت تماشاگران آملی از حضور در سالن مسابقات والیبال، تیم کاله در این دیدار می‌تواند از حمایت طرفدارانش برخوردار باشد و با حمایت آنها به دنبال کسب هر 3 امتیاز بازی برابر تیم شگفتی‌ساز هفته گذشته است. شاگردان بهروز عطایی اگر می خواهند در جمع مدعیان لیگ برتری باقی بمانند باید با برد مقتدرانه زاهدانیها 3 امتیاز کامل بازی را به خود اختصاص دهند. زاهدانی ها که در طول مسابقات دور رفت لیگ تا کنون یک خط در میان نتایج غیر قابل پیش بینی کسب کرده اند در هفته گذشته با غلبه بر ورامینی ها عنوان شگفتی ساز را به خود اختصاص دادند باید منتظر ماند و دید که آیا آنها این هفته هم در سالن پیامبر اعظم شگفتی می سازند؟

**ارومی های شوک زده میزبان بندر عباسی های متحول

تیم والیبال شهرداری ارومیه به واسطه کسب 4 شکست متوالی روزگار خوبی در تیم خود ندارد و سکاندارش(ابراهیم وطن پرست) هم پس از رقم زدن آخرین باخت از سمت خود استعفا کرد این هفته در سالن غدیر میزبان تیم آلومینیوم المهدی بندر عباس است. بازیکنان شهرداری این هفته با سرمربی موقت خود یعنی یدالله کارگرپیشه به مصاف شاگردان ناصر شهنازی می روند. با وجود آن که بندرعباسی ها که در هفته های اخیر عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته اند اما هنوز در قعر جدول رده بندی ایستاده اند آن ها با بازیهای نزدیک خود مقابل حریفانشان به تدریج امتیاز جمع آوری کرده و در فکر صعود به جایگاه های بهتر هستند.

** مشهدیها و کار سخت در تبریز

سالن شهید اقدمی تبریز در این هفته میزبان یکی از بازی‌های حساس و سنگین لیگ برتر والیبال میان تیمها شهرداری تبریز و میزان خراسان است.

شاگردان جبار قوچان نژاد که در هفته های اخیر به نتایج قابل قبول و خوبی دست پیدا کرده اند و نوع بازی آنها حکایت از رسیدن به هماهنگی مطلوب را دارد در شرایط به مصاف تبریزیها می روند که در جدول رده بندی با 2 اختلاف امتیاز نسبت به میزبان این هفته خود در مکان سوم جدول ایستاده اند. تبریزیها هم که به جز بازی با نوین کشاورز در تهران به دلیل شرایط خاص نتوانستند عملکرد قابل قبولی داشته باشند در بازی هفته یازدهم به دنبال برد سه امتیازی و صعود به جایگاهی بالاتر از پنجمی هستند. به وطر قطع کوچکترین اشتباه از سوی بازیکنان 2 تیم جایگاه آنها را در جدول رده بندی به طور کلی تغییر خواهد داد.

** نبرد نارنجی پوشان جوان و نوین شگفت انگیز

با توجه به آن که برنامه ریزی سازمان لیگ در سال جاری هم مانند فصل گذشته به گونه ای بود که هر هفته سالن خانه والیبال پایتخت شاهد برگزاری یک رویداد از سری مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور باشد در این هفته تیم نوین کشاورز میزبان نماینده استان البرز، تیم سایپا خواهد بود.

شاگردان جوان فرهاد نفرزاده که بر خلاف تصور و پیش بینی همگان تاکنون علیرغم بازیها خوب در کسب امتیاز نا موفق بوده اند و تا پایان هفته دهم مسابقات با 5 امتیاز قعر جدول را به خود اختصاص داده اند این هفته به مصاف تیم می روند که تا حدودی از نظر بازیکن و نیروهای جذب شده بر روی کاغذ در یک سطح هستند.

روزگاری بازیکنان تیم نوین کشاورز هم مانند سایپای کنونی جزو رده سنی جوانان محسوب می شدند و همگان آینده خوبی را برای آنها پیش بینی می کردند اما حال نماینده پایتخت توانسته در خانه خود تیم کاله با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد حال باید دید که این جوانان سالهای نه چندان دور در برابر جوانان امروزی سایپا چگونه بازی خواهند کرد آیا جنگندگی آنها مغلوب انگیزه نارنجی پوشان خواهد شد یا بالعکس؟؟

**جدول رده‌بندی لیگ برتر تا پایان هفته دهم به شرح زیر است؛

1-باریج اسانس کاشان 21 امتیاز

2- متین ورامین 19 امتیاز

3- میزان مشهد 17 امتیاز

4- پیکان تهران 15 امتیاز

5- شهرداری تبریز 15 امتیاز

6- کاله آمل 14 امتیاز

7- بازرگانی جواهری گنبد 12 امتیاز

8- شهرداری ارومیه 12 امتیاز

9- نوین کشاورز 11 امتیاز

10- شهرداری زاهدان 11 امتیاز

11- آلومینیم المهدی بندرعباس 10 امتیاز

12- سایپا البرز 5 امتیاز

انتهای پیام/


برچسب ها: والیبال ، لیگ ، برتر ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار