آنچه که در این مطلب از آن مطلع می شوید: معامله اپل با موبایل چینی، رباتی که با فضانوردان در ایستگاه فضایی گفتگو می کند و معرفی گوشی هوشمند کامل blu life

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ آنچه که در این مطلب از آن مطلع می شوید: معامله اپل با موبایل چینی، رباتی که با فضانوردان در ایستگاه فضایی گفتگو می کند و معرفی گوشی هوشمند کامل blu life


معامله اپل با موبایل چینی
اپل برای بدست آوردن بخشی از سهم بازار موبایل چین با این کشور معامله ای انجام دادند.
اپل باتوجه به سهم خوب فروش گوشی های آندروید طرح اپل در چین این شرکت برای افزایش کاربران خود قراردادی با موبایل چین بست.
مدیر عامل شرکت اپل تیم کوک گفت: "اپل  احترام زیادی برای موبایل چینی  قائل است و ما برای شروع کار با همدیگر هیجان زده شده ایم. چین یک بازار بسیار مهم برای شرکت اپل است. مشارکت ما با موبایل چینی به ما فرصت ارائه آیفون به مشتریان بزرگترین شبکه جهانی را داده است. 
منبع:  news.sky.com


رباتی که با فضانوردان در ایستگاه فضایی گفتگو می کند
ژاپن به تازگی از رباتی با نام Kirobo رونمایی کرده است که قادر است به کمک فضانوردان در ایستگاه فضایی برود. این ربات می تواند با فضانوردان به راحتی گفت گو کند و اطلاعات جمع آوری شده خود را در اختیار فضانوردان قرار دهد. از امکانات جالب این ربات این است که علاوه بر اینکه او می تواند عکاسی کند قادر است پیام های خود را به تویتر ارسال کند. این ربات همیشه در اطراف ایستگاه فضایی شناور است. این ربات در ژاپن صحبت کوچکی با فرمانده ایستگاه انجام داد که آقای واکاتا در ملاقاتی که با او داشت از او پرسید که چگونه احساس در مورد شناور بودن در فضا دارید؟ پاسخ ربات " من مورد استفاده قرار گرفته ام برای زمان حال. هیچ مشکلی وجود ندارد در همه حال "
منبع: news.sky.com


معرفی گوشی هوشمند کامل blu life
شرکت BLU به تازگی گوشی ساخته است که BLU Life Pure نام دارد. برخی از امکانات این گوشی شامل صفحه نمایش 5 اینچی با تراکم پیکسل 441 PPI ، پردازنده 4 هسته ای MediaTek MT6589T  1.5GHz ، دو گیگابایت RAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 13 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل است.
همچنین باتری این گوشی 2000mAh است و قیمت 349 دلار برای آن در نظر گرفته شده است.
منبع:  ubergizmo.com


گزارش از حسین جاهدی


امتياز تحريريه دريچه فناوری اطلاعات به این مطلب:


برچسب ها: اپل ، چین ، گوشی ، فضا ، ربات ، آیفون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار