معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: ادعاها‌یی که این روز‌ها در رسانه‌ها علیه یکی از مربیان پایه مطرح می‌شود، قبل از این در باشگاه مطرح شده بود، ما مدرک خواستیم اما اتهامی ثابت نشد.

به گزارش خبرنگاران ورزشی باشگاه خبرنگاران پس از آنکه ضیاء عربشاهی‌ در هفته گذشته، مطالبی را علیه علی پروین مطرح کرد حاشیه‌های درباره خود وی مطرح شد.
 
محمود سالارکیا‌ به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در این ارتباط گفت: فیش واریز بانکی به تنهایی مدرک به حساب نمی‌آید ما از فرد شاکی خواستیم برای ادعای خود مدرک و مستند‌ی بیاورد، اما رفت و نیامد.
 
آنچه وی مطرح کرد این بود که آقای ضیاء عربشاهی‌ برای کلاس خصوصی فرزند او مبالغی را مطالبه کرده است حتی اگر این درست باشد جرمی اتفاق نیفتاده است همانطورکه معلمان آموزش و پرورش شاگردان و کلاس‌های خصوصی دارند.
 
اما اگر بحث بر سر این باشد که فرد مدعی مبالغ را پرداخت کرده است که فرزندش در پرسپولیس بازی کند که این حکم رشوه دارد و رشوه دهنده و رشوه گیرنده هم به جهت این عمل وهم به جهت تفهیم حق دیگری تحت تعقیب قرار می‌گیرند که از صحبت‌هایی مطرح شده اینگونه برنمی‌آید.
 
همچنین همین حالا همه مربیان لیگ خارج از فضای کار خود، مراودات گوناگون دارند که بعضی با مشکل مواجه می‌شوند حتی تخلف صورت می‌گیرد ولی این مساله ربطی به کارشان به عنوان سرمربی ندارد.
 
 وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر مسایل مطرح شده به نوعی اعتبار باشگاه پرسپولیس را زیر سوال برده است و حق اعاده حیثیت برای باشگاه محفوظ است.
 
انتهای پیام/
 
 
 

برچسب ها: از ، مدعیان ، مدرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار