آیین گرامیداشت و تجلیل از پیر غلامان حسینی دارالشهدای تهران با محوریت گرامیداشت مرحوم حجت الاسلام «غضنفر پناهیان»، پدر حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا پناهیان» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، این برنامه هفته گذشته با حضور جمعی از روحانیان، بیش از 200 ذاکر اهل بیت و شهروندان منطقه 17 برپا شد. همچنین در این برنامه که به همت مدیریت فرهنگی- هنری شهرداری تهران با مشارکت فرهنگسرای بهاران و شهرداری منطقه 17 اجرا شد، خانواده مرحوم پناهیان، حجت الاسلام امرودی قائم مقام معاونت فرهنگی اجتماعی شهردار تهران، مرتضی جمشیدیان قائم مقام  و امیرحسین آل اسحاق معاون فرهنگی- اجتماعی شهردار منطقه 17 نیز حضور داشتند.
 
حجت الاسلام علیرضا پناهیان در این محفل حسینی ضمن قابل احترام دانستن حرکت شهرداری تهران برای مزین کردن میدان امام حسین(ع) و میادین شهر به نماد مذهبی و حمایت از برپایی تجمع های آیینی، گفت: همان طور که برپایی محافل مذهبی و خدمت به دستگاه امام حسین(ع)، تاثیر و برکات فردی فراوانی دارد، برپایی چنین برنامه هایی قطعا برای تمام نهادهای حامی اجرای آن توام با برکت معنوی خواهد بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان همچنین با اشاره به برخی ویژگی های پدر بزرگوارشان گفت: این منطقه مزین به نام دارالشهدای تهران است. پدرم همیشه به همسایگی با خانواده شهدا افتخار می کرد. بسیاری از شاگردان کلاس های اخلاق، احکام و علوم حدیث ایشان هم در سال های دفاع مقدس به مقام شهادت نائل شدند.
 
حجت الاسلام مطلبی هم در بخش دیگری از این همایش علاوه گرامیداشت یاد مرحوم پناهیان با عناوینی همچون «روحانی مبارز»، «خدوم»  و «ولایت مدار» گفت: یادگارهای وی تنها مسجد و حسینیه یوم الغدیر نیست. ایشان فرزندانی همچون علیرضا پناهیان را تربیت کرده که اکنون به عنوان یک روحانی بین المللی و بانی اجرای برنامه هایی همچون پیاده روی میلیونی اربعین امام حسین(ع) از ایران به سمت کربلا به اسلام  و انقلاب خدمت می کند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار