با هدف وسعت فضاهای سبز و تفریحی منطقه و رفاه حال شهروندان در سالهای اخیر بیش از پیش اداره فضای سبز منطقه اقدام به کاشت درخت، درختچه و نیز احداث بوستان ها و كاشت 120 هزار اصله پياز لاله اشاره كرد.

سلیمی شهردار منطقه در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به همجواری صنعت و سکونت در غربی ترین نقطه پایتخت و احساس نیاز شهروندان به رشد و ارتقای سرانه های فضای سبز رویکرد اداره فضای سبز منطقه در این سالها بالا بردن کمیت و کیفیت فضای سبز موجود در سطح منطقه بوده است.

وی افزود : در این راستا کاشت درخت به تعداد 1800 اصله ، کاشت 18500 اصله درخت در پدافند نیروی هوایی ( شهرک آسمان ) و همچنین کاشت 47000 اصله درختچه شامل ترون ، یاس شیروانی ، بربریس و یوکا در سطح منطقه انجام شد .

شهردار منطقه 21 در ادامه به کاشت 11396 متر مربع نشاء فصلی و دائمی شامل بنفشه ، داوودی و کلم زینتی و همچنین به کاشت 120000 پیاز لاله اشاره کرد .

سلیمی اظهار داشت : همچنین در جهت توسعه و ارتقای هر چه بیشتر فضای سبز شهری در منطقه  بوستان شهید کارور (لتمان) به مساحت 17 هکتار ، احداث بوستان زیتون واقع در وردآورد ، روبروی گلزار شهداء به مساحت 3 هکتار احداث شد .

این مقام مسئول با اشاره به اتمام عملیات احداث آغاز طرح بازسازی شهرک دانشگاه به مساحت تقریبی 40 هکتار بیان داشت : این اقدام با هدف تبدیل کل محوطه باز شهرک به پارک عمومی جهت استفاده بیشتر و بهتر شهروندان در دستور کار اداره فضای سبز منطقه قرار گرفته است .

در خاتمه سلیمی شهردار منطقه 21 خاطرنشان كرد : تعداد  50 عدد نیمکت و 32 عدد سطل زباله در بوستان زیتون نصب شده است و طرح آب خام شهرک دانشگاه نیز به بهره برداری رسید .  

برچسب ها: کاشت ، فضا ، پیاز ، لاله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار