رئیس کارگروه کشاورزی کانون کارآفرینان استان کرمانشاه از مجمع نمایندگان استان خواست نسبت به افزایش سقف بودجه کشاورزی استان اقدام کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سجاد سنجابی با اشاره به لایحه بودجه سال 93 که تقدیمی مجلس گفت: آنچه در لایحه بودجه 93 برای بخش کشاورزی پیشنهاد شده نسبت به سال 92 تغییر چندانی نداشته و با این اوصاف نباید انتظار چندانی جهت توسعه بخش کشاورزی کشور و به خصوص استانی مثل استان کرمانشاه را داشت.

مدیرعامل تشکل های حمایتی و هدایتی کشاورزی کشور با اشاره به اینکه استان کرمانشاه یکی از قطب های کشاورزی کشوراست و از ظرفیت های فراوان بخش کشاورزی این استان می توان در رشد اقتصاد و ایجاد اشتغال بهره برد، از مجمع نمایندگان استان خواست، علاوه بر پیگیریتخصیص اعتباراتسال جاری، نسبت به افزایش سقف بودجه کشاورزی استان کرمانشاه در سال 1393 هم اقدام کنند.

این کارشناس کشاورزی در ادامه گفت: امسال برای بخش کشاورزی استان کرمانشاه مبلغ 280 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که تاکنون تنها مبلغ 28میلیارد ریال یعنی معادل 10درصد آن تخصیص یافته است.

سنجابی افزود: بسیاری از طرح های کشاورزی یا اجرا نشده و یا در صورت اجرا با پیشرفت بسیار ناچیز به حالت نیمه کاره رها شده و اگر وضع بر همین منوال ادامه یابد هیچ یک از این طرحها نه تنها در سال 93 بلکه در چندین سال آینده نیز به بهره برداری نخواهد رسید./س


برچسب ها: کرمانشاه ، درصد ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.