محمد کنی اظهارداشت: تیم ملی دارگون بوت در صورت اینکه فدراسیون بودجه اعزام را نداشته باشد حتی با کمک‌های مردمی به مسابقات ماکائو اعزام می‌شود.

محمدکنی رییس انجمن دراگون بوت در گفت‌وگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن دراگون بوت در آبان ماه مسابقات کاپ خلیج فارس را برگزار کردیم از این رو تا پایان سال جاری انجمن دراگون بوت برنامه خاصی برای بازیکنان دراگون بوت ندارد.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی آسیا دراگون بوت 2 ماه آخر بهار 93 را در پیش دارند از اینرو انجمن دراگون بوت منتظر اعلام جدول زمانبندی و برنامه از سوی فدراسیون آسیایی است.

وی تصریح کرد: انجمن دراگون بوت در صورت عدم تامین بودجه‌ی اعزام تیم ملی دراگون بوت به مسابقات از سوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی اسپانسر مناسب جذب می‌کند در صورتی که حتی اسپانسر توانایی تامین هزینه‌های مسابقات را دارا نباشد از کمک‌های مردمی برای اعزام تیم ملی بهره من می شویم.

کنی افزود: انجمن دراگون بوت می‌تواند با تکیه بر کمک‌های مردمی برنامه‌ریزی اعزام تیم ملی به مسابقات ماکائو را رسمی وتنظیم کند در صورت تامین بودجه مناسب تیم ملی زا در 2 بخش مردان وزنان اعزام می کنیم در غیر اینصورت تیم ملی مردان عازم مسابقات دارد.

رییس انجمن تصریح کرد: انجمن دراگون بوت در صدد طراحی یک نوع دراگون بوت به صورت طناب‌کشی است این نوع دراگون بوت یک نوع جدید از این رشته است با اخذ مجوز این نوع دراگون بوت، می‌توانیم امیدوار باشیم که استان‌هایی که از وجود دریاچه در شهرشان بی‌بهره هستند یا امکانات انجام دراگون بوت به شیوه گذشته را ندارند در رشته دراگون بوت به شیوه‌های طناب‌کشی فعال شوند.

البته انجمن دراگون بوت در پی اخذ مجوز از سوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار