کشتی گیر وزن 120 کیلو گرم تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت:با توجه به دو دوره قهرمانی متوالی در رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد برای رسیدن به سومین ستاره با همه توان و انرژی تلاش خواهیم کرد.

فردین معصومی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب افزود:تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار دو سال است که برای حضور در رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد سرمایه گذاری می کند که خوشبختانه به لطف خدا،زحمات کادر فنی و تلاش بچه ها توانستیم به دو عنوان قهرمانی برسیم.
 
وی ادامه داد:برای آنکه بتوانیم سومین ستاره قهرمانی را در لیگ برتر تصاحب کنیم همه بچه ها با هم تصمیم گرفتیم از هیچ کوششی دریغ نکنیم تا به عنوان اولین تیم در تاریخ این مسابقات در سه سال متوالی توانسته باشیم این افتخار را به دست آوریم.
 
دارنده مدال نقره جهان در پاسخ به این سوال که چقدر از سایر حریفانش شناخت دارد گفت:به هر حال چند کشتی گیر مطرح خارجی در وزن 120 کیلو گرم حضور دارند در مرحله نیمه نهایی و در دیدار مقابل تیم خونه به خونه هنوز مشخص نیست من یا پرویز هادی به میدان برویم اما به خوبی از آکگول ترک که آزادکار جوانی است شناخت دارم و اگر روی تشک حاضر شدم طوری به میدان خواهم رفت که پس از کشتی احساس پشیمانی نکنم.
 
معصومی در ادامه با اشاره به کیفیت رقابتهای لیگ برتر در سال جاری اظهار داشت: به هرحال برگزاری لیگ از هر نظر برای کشتی مفید خواهد بود اما متأسفانه در چند سال اخیر ما هموراه به دنبال این هستیم که فقط این مسابقات انجام شود،شما در درنظر بگیرد وقتی لیگ فقط در دو ماه انجام شود به طور حتم اسپانسر ها نیز تمایل کمتری برای سرمایه گذاری در کشتی خواهند داشت در نتیجه این موضوع روی کیفیت مسابقات نیز تأثیر خواهد گذاشت و در نهایت نیز ورزش اول کشور ضرر خواهد کرد.
 
دارنده مدال برنز افزود: من حدود 12 سال است که در مسابقات لیگ کشتی می گیرم و فقط در یکی  دو سال  شاهد برگزاری این مسابقات به بهترین شکل ممکن بودم و متأسفانه باید عرض کنم در سایر سال ها این مسابقات صرفاً برگزار شد و خروجی لازم برای کشتی کشور نداشت.
 
معصومی در ادامه با بیان این که به عنوان کشتی گیر برای آخرین بار به سالن 12 هزار نفری مجموعه آزادی خواهد رفت گفت:برای روز فینال تصمیمات متفاوتی را در ذهن دارم که این موضوع بستگی به قهرمانی تیم ثامن الحجج(ع) درمسابقات این دوره لیگ دارد.
 
وی درپاسخ به این سوال که یعنی قصد خداحافظی از کشتی را دارد گفت:شاید، هنوز هیچ چیز مشخص نیست به من اجازه دهید تا روز فینال صحبتی در این خصوص نکنم،فقط این که مطمئن باشید به عنوان کشتی گیر برای آخرین بار به سال 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی خواهم آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار