تيم واليبال شهرداري اروميه توانست پس از چند باخت متوالي در هفته يازدهم رقابت‌هاي ليگ برتر واليبال باشگاه‌هاي کشور تيم آلومينيم المهدي بندرعباس را شکست دهد.

يدالله کارگر پيشه سرمربي تيم شهرداري اروميه در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نمي‌توان گفت که اين بازي يک طرفه بود هر 2 تيم براي رسيدن به برد نهايت توان خود را به کار گرفتند.

وي تصريح کرد: تمام مواردي که بر اساس آناليز عملکرد حريف بدست آورده بوديم به بازيکنان اعلام و آنها تمامي آنها را به طور دقيق و با تمرکز بالا به مرحله اجرا در آوردند.

وي افزود: تيم واليبال بندرعباس از ترکيبي جوان و با انگيزه تشکيل شده است، آنها به واسطه آن در طول هفته‌هاي اخير مقابل حريفان قدرتمند خود نتايج قابل قبولي کسب کرده بود در برابر ما هم با اعتماد به نفس خوب و ايده‌آل حاضر شد.

وي ادامه داد: خاصيت رشته واليبال اين است که در يک بازي فقط يک تيم بايد برنده باشد و ما توانستيم با حمايت تماشاگران ارومي نتيجه بازي را به نفع خود خاتمه دهيم.

سرمربي تيم واليبال شهرداري اروميه در خصوص باخت‌هاي اخير اين تيم در هفته‌هاي گذشته گفت: مشکل عديده تيم در بوجود آمدن اين باخت‌ها ضعف روحي و رواني بود ولي در حال حاضر تيم خوشبختانه به شرايط مغلوب دست يافته است و روزهاي خوبي در انتظارش است.

کارگر پيشه اظهار داشت: مشکل فني تيم بندرعباس در دريافت اول و حمله بود. ما توانستيم در دفاع و سرويس بسيار عالي کار کنيم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار