هنر مند معمار کشورمان گفت: در کشور شاهد برپایی اجلاس های بین المللی با موضوعات مختلفی در تهران به عنوان مهمانی بزرگ با میزبانی ایران هستیم این برنامه ها فرصتی طلایی برای معرفی فرهنگ و تمدن ایران است.

محمد علی خان محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :ایران اسلامی در تاریخ قطور دنیا صفحات تمدن و قدمت طولانی در زمینه های مختلف را در کنار تعداد اندکی از کشور های دیگر به خود اختصاص داده است.

وی با تاکید بر اینکه چند تاریخ ایران زمین در ابعاد مختلف از قدمتی طولانی برخوردار است افزود: ولی در شرایط فعلی آثار باستانی و تاریخی کشور در مناطق مختلف در استانه تخریب و نابودی قرار دارند و باید از این سند های زنده معرف فرهنگ و تمدن ایران زمین دفاع و حراست کرد .

هنرمند معمار کشورمان با اشاره به اجلاس های مختلف بین المللی به عنون مکانی مناسب برای معرفی فرهنگ ایرانی اضافه کرد:در کشور شاهد برپایی اجلاس های بین المللی با موضوعات مختلفی در تهران به عنوان مهمانی بزرگ با میزبانی ایران هستیم .

خان محمدی در ادامه این مطلب بیان کرد :این برنامه ها فرصتی طلایی برای معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی از طریق نصب تندیس بزرگان این سرزمین و برپایی نمایشگاه صنایع دستی در برج میلاد خواهد بود .

این هنرمند برتر از نگاه انجمن مفاخر معمار ی ایران اظهارداشت :در مقیاس شهری چنین سازماندهی هاتوسط شهرداری تهران دربحث زیباسازی شهربرای بهره مندی پیامد های آن در آینده باید زیر سایه برنامه های دراز مدت صورت بگیرد ./س


برچسب ها: اجلاس ، فرهنگ ، ایران ، تاریخی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.