معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: این ستاد از پژوهش ها و پایان نامه های کاربردی نخبگان و دانشجویان در حوزه مبارزه با مواد مخدر حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

بابک دین پرست در سفر به شهرکرد گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در راستای اجرای بند دهم سیاست‏های کلی مبارزه با مواد مخدر ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه مطالعات و پژوهش‏های بنیادی، کاربردی و توسعه‏ای در امر مبارزه با مواد مخدر و روانگردان و پیشگیری و درمان معتادن با تکیه بر دانش روز دنیا و استفاده از ظرفیت علمی و تخصصی کشور از پژوهش های محققان حمایت می کند.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت نخبگان در علمی شدن مبارزه با مواد مخدر و روانگردان‏ها در عرصه‏ سخت افزاری و نرم افزاری، اضافه کرد: دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از این تحقیقات و مطالعات حمایت جدی می کند.

دین پرست در خصوص برنامه های این ستاد در حوزه آموزش عالی و حمایت از مطالعات علمی دانشجویان نیز، افزود: علاقه مندان به همکاری با این ستاد می توانند با دفتر تحقیقات و آموزش این ستاد تماس گیرند.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر همچنین با تبیین نقش اساتید و نخبگان در راستای کاهش تقاضای مواد مخدر، تصریح کرد: پایان نامه های تخصصی و برخی پژوهش های کاربردی باید به سمت حوزه مواد مخدر و پیشگیری از آن سوق یابد.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به منظور شرکت در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.