مدیر بوستان ولایت، از برگزاری نمایشگاه بزرگ آرامگاه ابدی در این بوستان خبر داد.

نصر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: نمایشگاه بزرگ آرامگاه ابدی در ضلع جنوبی درب شماره 2 جنب قلعه شادی بوستان ولایت همزمان با ماه محرم و ماه صفر برگزار می‌شود.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه روضه رضوان در ایام محرم و صفر هر روز از ساعت  15 تا 21 جنب قلعه شادی بوستان ولایت در حال برگزاری است.
 
نصر با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: نمایشگاه بزرگ آرامگاه ابدی از بخش‌های مختلف شامل غسالخانه ( شستشو، غسل و کفن کردن میت)، تلاش مردگان برای بیرون آمدن از قبر، آیتم وقایع و رویدادهای مردگان در قبر در دو بخش نیکوکاران و گنهکاران، استقرار قبر نیکوکاران در سمت راست با جلوه‌های ویژه و رنگ سبز، گنهکاران در سمت چپ با جلوه‌های ویژه و رنگ قرمز، نمایش سالم ماندن نیکوکاران، تغییر کالبد و جسم گنهکاران و عذاب آنها در قبر، پخش فیلم عذاب بدن‌های گنهکاران در این بخش همزمان با نمایش عذاب گنهکاران در قبر آنها است.
 
نصر ادامه داد: در نمایشگاه آرامگاه ابدی شهروندان از بخش‌های غسالخانه، تلاش مردگان برای خارج شدن از قبر، تشییع جنازه، دفن مردگان، جلوه‌های ویژه مرتبط با نیکوکاران و گنهکاران بازدید خواهند کرد.
 
نصر در پایان با اشاره به برپایی نمایشگاه روضه رضوان افزود: نمایشگاه روضه رضوان شامل بخش‌ها و آیتم‌های مختلف، صحنه سرا و 80 غرفه از اول محرم تا پایان صفر از ساعت 15 تا 21 در جنب قلعه شادی بوستان ولایت در حال برگزاری است./ذ
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: بوستان ، ولایت ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار