گزارش هاي منتشر شده حاکي است تعدادي از بازيکنان تيم ملي فوتبال اريتره که طي برگزاري بازي هاي شرق و مرکز آفريقا در نايروبي - پايتخت کنيا - ناپديد شده بودند هنوز پيدا نشده اند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، نيکلاس موسوني از مقامات برگزار کننده اين رقابت ها و بنسون کيبوي رئيس پليس کنيا روز چهارشنبه تأييد کردند هنوز از 12 نفر شامل عمر احمد سرمربي و  هيل گويتوم کاپيتان تيم ملي فوتبال اريتره که اردوي اين تيم را ترک کردند ، خبري نشده است.

او همچنين گفت:« ما درباره اين اوضاع با مقامات اريتره گفتگو خواهيم کرد زيرا بازيکنان نبايد از اين رقابت ها به عنوان راهي براي فرار از کشور خود استفاده کنند.»

محروميت تيم فوتبال اريتره از رقابت هاي مرکز و شرق آفريقا از جمله اقداماتي است که قرار است عليه اريتره اتخاذ شود.

اين در حالي است که با وجود ترک کردن دو بازيکن از اردوي تيم در روز 31 ماه نوامبر ، تدابير امنيتي درباره ديگر اعضاي تيم ملي فوتبال اريتره تشديد نشد.

به گزارش خبرگزاري شين هوا از نايروبي،  موسوني گفت:« در حال حاضر پرونده در اختيار پليس قرار گرفته است و ما منتظر نتايج تحقيقات هستيم و پس از ناپديد شدن دو بازيکن ، نه بازيکن ديگر و سرمربي نيز به آنها پيوستند، درست در زماني که مرحله گروهي تورنمنت پايان يافته بود.»

بر اساس اين گزارش، در مجموع 24 تبعه اريتره طي برگزاري اين بازي ها در خاک کنيا ناپديد شدند. اين در حالي  است که در سال 2009 نيز اتفاقي مشابه رخ داد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتبال ، آفریقا ، کنیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار