ديويد مويس سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد انگليس تأييد کرد مروان فلايني در پي انجام عمل جراحي بر روي مچ پايش ، شش هفته از ميادين دور خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مويس همچنين ابراز اميدواري کرد هافبک تيمش هر چه زودتر با بازي ها بازگردد. مروان فلايني که در فصل تابستان و با قراردادي به ارزش 27 ميليون و 500 هزار پوند - 45 ميليون دلار - از اورتون به منچستريونايتد منتقل شد از آغاز ماه دسامبر و به سبب مشکل عضله کمر در بازي هاي شياطين سرخ غايب بوده است.

اما او به مدت چندين هفته از ناحيه مچ پا دچار مشکل شد و با کمک يک محافظ بازي مي کرد. در حالي که مشکل کمر فلايني بر طرف نشده است، باشگاه فوتبال منچستر يونايتد تصميم گرفت فلايني تحت عمل جراحي مچ پا قرار گيرد. اين بازيکن تيم ملي فوتبال بلژيک در حال حاضر احتمالا تا ماه فوريه غايب خواهد بود.

سرمربي تيم فوتبال منچستر يونايتد اعلام کرد:« او صبح روز شنبه تحت عمل جراحي قرار گرفت . ما فکر مي کرديم مشکل کمر او پس از ده روز بر طرف شده است اما اين گونه نشد و ما تصميم گرفتيم او مچش را تحت عمل جراحي قرار دهد.»

مويس همچنين گفت:« ما فکر مي کنيم او احتمالا به مدت شش هفته از ميادين دور خواهد بود اما اين احتمال وجود دارد که اين زمان کوتاه تر شود. او در ناحيه کمر دچار مصدوميت عضله شده بود که درمان نشد. او بد شانسي آورد. او به سبب مشکل مچ صد در صد آمده نيست .»

مويس افزود:« جاي شک و ترديد نيست که او يکي از بازيکنان خوب ماست.»

مويس همچنين ابراز اميدواري کرد روبين فان پرسي مهاجم و مايکل کريک هافبک بتوانند در زمان تعطيلات کريسمس به بازي ها بازگردند.

اين در حالي است که فان پرسي در حال دست و پنجه نرم کردن با مصدوميت ران است و کريک نيز چندين هفته است که با مصدوميت از ناحيه پاشنه پا مواجه شده است.

مويس گفت:« در زمان کريسمس همواره معجزاتي رخ داده است بنابراين اجازه دهيد اميدوار باشيم يکي از اين معجزات براي فان پرسي و کريک رخ دهد.»

مويس همچنين از وضعيت وين روني ابراز رضايت کرد اما در عين حال گفت  خبري درباره قرارداد جديد وين روين با منچستر يونايتد نشنيده است. قرارداد روني با منچستر يونايتد تابستان 2015 به پايان مي رسد.

مويس گفت:«تا جايي که من مي دانم اوضاع تغيير نکرده است. باشگاه و هواداران وين روني همواره سخناني مي گويند . او يک گلزن است و  همچنين مي تواند گل بسازد. اين بخشي از کار اوست.»

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار