خوشحالم که با "استاد جعفری" و "احمد راستگو" کار کردم.

شراره رخام، بازیگر فیلم سینمایی "اژدهای سرخ" با اشاره به همکاری‌اش با این فیلم سینمایی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به حضورم در ورزش‌های رزمی، بازی در"اژدهای سرخ" برایم بسیار ارزشمند بود و جالب اینکه من صحنه‌های اکشن این فیلم را ندیده بودم و زمان پخش آن، بیشتر برای تیمی که با آنان کار کردم، احترام خاصی قائل شدم.
 
وی با اشاره به حضورش در آثار دیگر رزمی، ابراز داشت: از این‌که با "جعفری" و دیگر اعضای تیم "اژدهای سرخ" آشنا شدم و با آنها همکاری داشتم، بسیار خوشحال هستم و در صورت ایجاد فرصتی دوباره به طور قطع با گروه سازنده، همکاری خود را ادامه می‌دهم.
 
رخام با اشاره به "اژدهای سرخ" و خاطره خوش آن، گفت: "اژدهای سرخ" فیلمی خوش ساخت و خوب بوده که من به شدت از همکاری با "استاد جعفری" و "راستگو" کارگردان خوشحالم و امیدوارم شرایط همکاری مجدد دوباره پیش آید.
 
وی درخصوص حضور دختر خردسال و رزمی کار "اژدهای سرخ" خاطر نشان کرد: خوشحالم که بعد از 2 سال از گذشت فیلمبرداری "اژدهای سرخ" دختر خردسال رزمی کار این فیلم را دیدم و از همه اصحاب رسانه به دلیل ایجاد فرصتی دوباره برای دیدار ما با خوانندگان و مردم عزیز تشکر می‌کنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار