"اپلیکیشن پیشخوان اول" با هدف برطرف کردن این نیاز، کلیه خدمات و سرویس های همراه اول را در یکجا جمع آوری نموده و شرایطی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند به راحتی نسبت به فعال سازی گزینه های مختلف اقدام نمایند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران؛ امروزه همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، خدمات بسیار متنوعی را در اختیار مشترکان قرار داده. تعدد و تنوع این سرویس ها، به خاطر سپردن آن ها را برای کاربران دشوار می کند و این موضوع باعث می شود تا مشترکین نتوانند از تمام قابلیت های اپراتور خود بهره مند شوند.

 این برنامه با دسته بندی خدمات، محیطی طبقه بندی شده را ایجاد نموده و سرعت دسترسی به سرویس ها را بالا برده است
.

در اپلیکیشن پیشخوان اول می توان به بسته های ویژه اینترنت و پیامک، آواهای انتظار و ... دسترسی پیدا کرد و نسبت به فعال سازی هر یک از آن ها اقدام نمود. این برنامه همچنین امکان مشاهده و پرداخت قبض را در کنار شارژ سیم کارت اعتباری، فراهم می کند و با اختصاص بخشی برای استفاده از خدمات همبانک و جیرینگ، گامی مؤثر را در جهت آسان سازی پرداخت الکترونیکی برداشته است.
اپلیکیشن پیشخوان اول، بر روی کلیه دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید نصب می شود و کاربران در صورت تمایل می توانند از سایت همراه اول و یا سایت اختصاصی پیشخوان اول، نسبت به دانلود این برنامه اقدام نمایند.

لینک همراه اول http://www.mci.ir/web/guest/pishkhan-aval
لینک پیشخوان اول http://pishkhanapp.com
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار