مراسم استقبال از فاطمه بهلولی و نگین مهدیون در زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛نگین مهدیون و فاطمه بهلولی از زنجان در مسابقات کاراته بین المللی مالزی حضوری درخشان داشتند و با کسب مدال های خوش رنگ افتخار دیگری را برای استان زنجان به ارمغان آوردند.


نگین مهدیون در این مسابقات به مدال طلا در رده سنی 10 تا 12 سال و فاطمه بهلولی به مدال برنز در رده سنی 18 تا 21 سال دست یافتند.

بهلولی در رابطه با این مسابقات گفت:سطح مسابقات بسیار بالا و خوب بود از کشورهای چون ژاپن، چین، مالزی، روسیه، ترکیه و هند حضور داشتند که در مسابقه با ژاپن و مالزی پیروز شدم و در مقابل ورزشکار چینی که مقام اول آسیا را داشت نتیجه را با اختلاف یک امتیاز 3 بر 2 واگذار کردم و به مدال برنز در رشته کاتا دست یافتم.

وی درخصوص سابقه خود در ورزش کاراته افزود: 13 سال است که در این ورزش فعالیت می کنم و پیش از این در مسابقات کاراته بین المللی کاپ آزاد ریاست جمهوری آذربایجان در شهر باکو نیز به مدال نقره  دست یافتم.

مهدیون قهرمان 11 ساله زنجانی  نیز گفت: 6 سال است که ورزش کاراته انجام میدهم و در این دوره از مسابقات به مدال طلای کاتا و در بخش کمیته به مدال برنز دست یافتم، کشورهای چین، ژاپن،مالزی، قطر از رقبای من بودند که ورزشکار چینی سرسخت ترین رقیب من در این مسابقات بود ./س

 

برچسب ها: استقبال ، ملی ، پوشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.