رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: بسيج قصد دارد تا با استفاده از اين فرمول رهبري، به پيروزي قطعي در اين زمينه برسد چرا كه رمز غلبه بر دشمن عليه مواد مخدر در بكارگيري نيروي مردمي است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اينترنتي بسيج، سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در شوراي تامين شهرستان ملاير كه با موضوع بررسي طرح مبارزه با مواد مخدر و اعتياد و اجراي شهر پاك كه با حضور سردار فضلي جانشين رياست سازمان بسيج مستضعفين سردار آزادي معاونت فرهنگي اجتماعي بسيج و برخي مسئولين و فرماندهان استاني و شهرستاني در فرمانداري ملاير برگزار شد گفت: اعتياد توطئه اي عليه ملت ايران است كه امام راحل و امام حاضر آن را يك پديده سازمان يافته براي به زانو در آوردن ملت و يك جنگ خوانده اند.
 
سردار نقدي فروش مواد مخدر در ايران را با قيمت هاي بسيار پايين تر نسبت به خارج از كشور نشانه اي از دشمني استكبار دانسته و افزود: دشمن با وجود سختي هاي فراوان و كشته ها قادر است كالاي خود را با قيمت ارزان تر در ايران بفروشد چرا كه دستيابي به هدف خود را در اين روش يافته است.
 
وي با اشاره به فعاليت دستگاه هاي مختلف در زمينه مبارزه با مواد مخدر تصريح كرد: با وجود اين فعاليت هاي سنگين و تقديم شهدا، شاهد كاهش نفوذ مواد مخدر نبوده ايم پس بايد طرحي نو در انداخت.
 
رييس سازمان بسيج مستضعفين سخن امام خامنه اي را مبني بر موفقيت مسئولين در حل مسائل مختلف كشور با بكارگيري نيروي مردمي يادآور شده و ادامه داد: بسيج قصد دارد تا با استفاده از اين فرمول رهبري، به پيروزي قطعي در اين زمينه برسد چرا كه رمز غلبه بر دشمن عليه مواد مخدر در بكارگيري نيروي مردمي است.
 
وي بايد هاي اين روش را اينگونه بر شمردند اول اينكه همه اقشار وارد شوند دوم از همه ظرفيت هاي استفاده شود، سوم به صورت همه جانبه كار شود و چهارم اينكه همه عوامل مرتبط را مخاطب قرار دهيم.
 
جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج بر ايجاد عزم جمعي در مردم براي مبارزه با مواد مخدر تاكيد نموده و گفت: با رعايت بايسته هاي اين امر مي توانيم همه مردم را متحد نموده و طبق سخن مقام معظم ولايت به پيروزي قطعي دست يابيم.
 
وي روحيه ايثار و شهادت در مردم و جوانان ملاير را يادآور شده و اظهار داشت: بايد از اين ظرفيت مردمي استفاده كرد و بعد از به صحنه آوردن مردم به سراغ تمام اقشار مرتبط با اين موضوع رفت مانند ارشاد قاچاقچي ها؛ و در يك دوره كوتاه به صورت مردمي همه معتادين شهر را ترك داد.
 
سردار نقدي بر نقش آفريني مردم براي نجات شهر خود از شر دشمن تاكيد نموده و تصريح كرد: بسيج در مبارزه با مواد مخدر متولي اصلي نمي باشد و فقط متولي به صحنه آوردن مردم براي حل اين معضل اجتماعي است.
 
وي در پايان سخنان خود حضور و هماهنگي سيستم قضايي در كنار اجراي اين طرح را ضروري خوانده و خاطر نشان كرد: اين امر موجب مي شود تا جريان مبارزه با مواد مخدر در يك سراشيبي تند قرار گيرد و نيروي انتظامي در برخورد با آسيب هاي آن بهتر عمل كند.

انتهاي خبر/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار