18 برنامه در فهرست برنامه‌های گفتگو محور ترکیبی با موضوع علمی و اقتصادی که به مرحله داوری سومین جشنواره تلویزیونی جام‌جم راه یافته‌اند.

به گزارش حوزه رادیو و  تلویزیون باشگاه خبرنگاران، شبکه یک و شبکه سلامت با سه برنامه، شبکه چهار با پنج برنامه، شبکه جام‌جم با یک برنامه و شبکه تهران با شش برنامه در مرحله داوری برنامه‌های گفت‌وگو محور ترکیبی با موضوع علمی اقتصادی حضور دارند.
 
براساس این گزارش، برنامه‌های «مناظره»، «پایش» و «ثریا» از شبکه یک سیما، «مجله علمی» از شبکه جام‌جم و «ضربان»، «طعام در صیام» و «مادر، کودک، تندرستی» از شبکه سلامت در مرحله داوری جشنواره جام‌جم حضور دارند.
 
همچنین شبکه چهار سیما با برنامه‌های «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»، «کندو»، «طلوع»، «آسمان شب» و «360 درجه» و شبکه تهران با برنامه‌های «مسیر پیشرفت»، «کلینیک تغذیه»، «یک فنجان آرامش»، «فناورانه‌تهران»، «سیب نوروزی» و «سیب سبز» در مرحله داوری برنامه‌های علمی اقتصادی گفت‌وگو محور با هم رقابت می‌کنند.
 
گفتنی است،  آثار حاضر در بخش برنامه‌های گفت‌وگو محور ترکیبی را مجید شعبانپور، علی بخشی‌زاده، جواد آتش‌افروز، محمود اشتری، محمد صالح‌علاء، عباس سلیمی‌نمین و دکتر صابرآملی داوری می‌کنند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار