رافائل کاستلو اظهارداشت:اجازه نمی دهم حاشیه ها ما را از هدف دور کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، رافائل کاستلو سرمربی تیم ملی هندبال در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف بلند مدت تیم ملی هندبال گفت :اکنون ما تیم را برای مسابقات پیش رو  بسته ایم و حضور بازیکنان جوان در اردوهای تیم ملی فقط برای انجام تست است .قصد داریم به جوان ترها فرصت حضور  در عرصه های ملی را بدهیم. اگر بازیکنی قابلیت و شایستگی لازم را برای حضور در تیم ملی داشت ، اضافه می کنیم.

وی ادامه داد : تمرکز من در هر بازی برای به نتیجه رسیدن تلاش های بازیکنان است و اجازه نمی دهم حاشیه ها ما را  از هدف دور کنند.

گفتنی ست بازی دوستانه  فردای تیم ملی هندبال مقابل تیم ملی ترکیه برگزار می شود و از ساعت 15:30 خواهد بود.




برچسب ها: کاستلو ، هندبال ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
narges
۱۳:۳۷ ۰۷ دی ۱۳۹۲
man ham ba nazare aghaye arshiya movafegham. bayad yek bazi tadarokati ba timhaye hoze khalije fars mizashtan
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۱:۱۵ ۰۷ دی ۱۳۹۲
با سلام . مجید ارشیا گزارشگر رشته هندبال که گزارش بازی دوم ایران و ترکیه را در دومین بازی دوستانه از شبکه سه
سیما بر عهده داشته و لازم به توضیح است که 4سال قبل ترکیه دوبار در ایران و کشور خودش با ما دیدار کرده که یکبار ایران و یکبار ترکیه برنده بازی بودند. ترکیه اخیرا در بین 50 کشور اروپایی نتوانسته جواز حضور در مسابقات مردان اروپا در سال 2014 دانمارک را کسب کند و شانس کمی هم در رسیدن به جام جهانی هندبال 2015 در قطر دارد. تیم 31 دنیا و هفدهم اروپا البته به گفته خودشان هستند. ترکها در بانوان هم مدعی اند رتبه پانزدهم اروپا را یدک میکشند. 12 تیم در لیگ دسته یک ترکیه حضور دارند اما هیچ لژیونری در هندبال اروپا ندارند. سبک بازی ترکیه به به هیچ تیمی در جام ملتها شبیه نیست و ما باید از سد تیمهای عربستان و بحرین عبور کنیم تا شاید در جمع چهارتیم شانس زیادی در رفتن به جام جهانی داشته باشیم. البته اگر از گروه مقابل ژاپن و کویت صعود کنند باز هم کار در نیمه نهایی دشوار و سه تیم اول صعود میکنند. و در صورت صعود قطر به جمع 4تیم ،بعلت میزبانی قطریها هر 4تیم نیمه نهایی به جهانی2015 میروند.
آخرین اخبار