امام جمعه خرم‌آباد بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسم عزاداری سالروز رحلت پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) تاکید کرد و افزود: باید ضمن برگزاری عزاداری باشکوه پیامبر(ص) با سیره و منش پیامبر (ص)و اهل بیت آشنا شویم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های دیروز جمعه خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر با تسلیت به‌مناسبت 28 صفر سالروز رحلت حضرت محمد (ص)،امام حسن مجتبی(ع) و سالروز شهادت امام رضا (ع) بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسم عزاداری سالروز رحلت حضرت محمد(ص) و امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) تاکید کرد.

وی افزود: باید ضمن برگزاری عزاداری باشکوه پیامبر (ص) با سیره و منش پیامبر و اهل بیت(ع) آشنا شویم. حجت‌الاسلام میرعمادی با بیان اینکه تردیدی نیست که رسول خدا به‌عنوان اسوه حسنه اخلاق و رفتار برای همگان بوده است، اضافه کرد: اخلاق و رفتار پیامبر به گونه‌ای بود که هرکه با او برخورد می‌کرد عاشق پیامبر می‌شد و باید گفت رابطه پیامبر با مردم یک رابطه صمیمی بوده است.

نمایده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه 9 دی یکی از ایام‌الله‌های بزرگ ایران اسلامی است، افزود: حماسه 9 دی بی‌نظیرترین حرکت مردمی در دفاع از انقلاب، نظام و رهبری بوده است.

وی با اذعان به اینکه در 9 دی دشمن‌شناسی، بصیرت و غیرت دینی مردم به نمایش گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی به‌دنبال جریان فتنه 88 اتفاق افتاد که این فتنه یکی از بزرگترین فتنه و خطر برای نظام جمهوری اسلامی بوده است.

میرعمادی با اشاره به اینکه 9 دی ولایت‌مداری مردم به نمایش گذاشته شد، گفت: فتنه 88 یک ماجرای هدفمند توسط دشمنان خارجی طراحی و توسط دست‌نشانده‌های آنها در داخل اجرایی شد.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: این فتنه مراحل گوناگونی داشت که مرحله نخست آن ادعای دروغ بزرگ تقلب در انتخابات بوده است.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم این فتنه اغتشاش‌آفرینی و ایجاد بلوا و آشوب در خیابان‌ها بوده است، تصریح کرد: مرحله سوم این فتنه توهین به مقدسات، به عکس امام و شکستن حرمت امام حسین و عاشورا بوده است.

حجت الاسلام میرعمادی یادآور شد: مرحله چهارم این فتنه مرحله حذف نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر اصل ولایت فقیه بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد:‌ فتنه 88 به‌دنبال این بود که نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر اصل ولایت فقیه را حذف کند اما با درایت و بصیرت مقام معظم رهبری نقشه شوم دشمنان نقش بر آب شد و ملت با بصیرت و عاشورایی ایران اسلامی حماسه‌ 9 دی را برای پایان دادن به این فتنه آفریدند./س
انتهای پیام/
برچسب ها: بی نظیر ، انقلاب ، دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.