مجری طرح شهروند الکترونیک از پیش ثبت نام فاز دوم طرح شهروند الکترونیک از 14 دی ماه خبر داد.

نیکو فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر با اشاره به ثبت نام فاز نخست شهروند الکترونیک از مرداد ماه و توزیع بسته های آموزشی به 250 هزار نفر از شهروندان ثبت نامی فاز نخست از هفته گذشته اظهار  داشت: مرحله دوم ثبت نام از 14 دی ماه آغاز خواهد شد.  
 
وی تصریح کرد: برخورداری از 186 ساعت آموزش رایگان در زمینه ی مهارت های هفتگانه رایانه ، زبان انگلیسی، کارآفرینی، بهداشت و آموزشهای شهروندی از جمله عناوین آموزشی در نظر گرفته شده این طرح است که به صورت مجازی به شهروندان ارائه خواهد شد.  
 
مجری طرح شهروند الکترونیک که مشارکت بیش از 320 سرای محله، مترو، اتوبوسرانی و استقرار پایگاههای شهروند الکترونیک در سطح بوستانها و میادین جهت ثبت نام شهروندان اشاره کرد و افزود: ارسال کد ملی به پیامک 300070 نیز از دیگر تمهیدات در نظر گرفته شده جهت سهولت ثبت نام است.  
 
نیکوفر با بیان آغاز دورهای آموزشی پس از تکمیل ثبت نام و دریافت نام کاربری و رمز عبور عدم نیاز به اینترنت پر سرعت را از جمله مزایای مهم این طرح عنوان کرد و ادامه داد: اجرای این طرح زمینه آموزش مجازی یک میلیون نفر را فراهم خواهد ساخت ضمن اینکه در راستای اجرای آن برنامه های سرای محلات غنی تر و فرصت آموزشی برابر برای تمامی شهروندان محقق خواهد شد.  
 
وی خاطر نشان کرد: با تصویب شورای سیاست گذاری شهر مراسم افتتاحیه باشکوهی با حضور شهردار تهران و مقامات عالی شهر در نیمه دوم دی ماه برگزار خواهد شد.  
 
انتهای پیام /
برچسب ها: دوره ، تکمیل ، کاربری ، افتتاحیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار