فتنه 88 علاوه بر ضررهای مالی و جانی زیادی كه به کشور وارد آورد، کشور را از مسیر پیشرفت اندکی عقب انداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی امام جمعه اسلام آباد غرب ، از حماسه 9 دی به عنوان یکی از نقاط عطف جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: این حماسه پیام های زیادی را به دشمنان اسلام و انقلاب منتقل کرد، اما مهمترین و اثرگذارترین پیام آن این بود که مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی هرگز حاضر نخواهند شد انقلاب خود را به بیگانگان واگذار کنند.

امام جمعه اسلام آباد غرب با تاکید بر اینکه مردم ایران اسلامی با چنگ و دندان از نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان های آن حراست می کنند، گفت: این مسئله نشان از ولایتمداری، بصیرت و آگاهی ایرانیان دارد که در دفاع از کیان خود از هر اقدامی فروگذار نمی کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در جریان فتنه 88 غرب بر آن شد تا با بوجود آوردن این فتنه حماسه مردم را خدشه دار کند، گفت: حضور مردم در انتخابات پرشور آن سال می توانست نقش بسیار مهمی در بالا بردن وجه ایران اسلامی در دنیاداشته باشد، چراکه دموکراسی به کامل ترین نوع آن در انتخابات ریاست جمهوری آن سال تحقق یافته بود.

ابطحی مشارکت بالای مردم را برگ برنده ما در انتخابات آن سال دانست و گفت: فتنه 88 علاوه بر ضرر های مالی و جانی زیادی كهبه کشور وارد آورد، کشور را از مسیر پیشرفت اندکی عقب انداخت. /س

برچسب ها: کرمانشاه ، فتنه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.