استان سمنان در کاهش مصدومان حوادث رانندگی در هفت ماهه سال جاری در کشور رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ،مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان  از کاهش 24/8 درصدی مصدومین سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان خبر داد و گفت: این اداره کل در هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته برابر 24/8 درصد با کاهش مصدومین حوادث رانندگی روبرو بوده است و رتبه اول را در میان استانهای کشور به خود اختصاص داده است.
داود فهندژ سعدی عمده دلایل وقوع تصادفات در محورهای مواصلاتی استان سمنان را خستگی، طولانی بودن و یکنواختی مسیر، مناسب نبودن شرایط جغرافیایی برای پارک و استراحت، سرعت بالای وسایل نقلیه، خواب آلودگی، سهل انگاری، استراحت نداشتن لازم رانندگان عنوان کرد.
سعدی افزود: به منظور کاهش و کنترل فراوانی این گونه تصادفات، اهتمام بیش از پیش در جانمایی، طراحی و اجرای آب نما و لکه های روشنایی در حاشیه راه، ایجاد پارکینگ، ساماندهی مبلمان جاده ای، توسعه مجتمع های خدماتی رفاهی برای توقف لحظه ای رانندگان لازم و ضروری است.وی بر تعامل و همکاری همه دستگاههای اجرایی ذیربط در این زمینه تاکید کرد. 
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان تصریح کرد: با بررسی های به عمل آمده در خصوص نوع تصادفات محورهای مواصلاتی استان سمنان واژگونی و سرعت غیرمجاز بالاترین سهم را به خود اختصاص داده است /س



برچسب ها: تصادفات ، کاهش ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.