مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه 12، از عملکرد نیمه دوم آذر ماه سال 92 شهرداری این منطقه در سامانه 137 خبر داد.

 حسین سعدی پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 2 هزار و 733 پیام شهروندی به سامانه 137  شهرداری منطقه 12 در نیمه دوم آذر ماه سال 92 ارسال شده است.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: رضا‌یتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در سامانه 137، 94.37 درصد است.  
سعدی پور با اشاره به پیام های ارسالی شهروندان در نواحی 6 گانه و معاونتهای شهرداری منطقه 12 به سامانه 137 گفت: پیام های ارسالی شهروندان در نواحی 6 گانه و معاونت های شهرداری منطقه 12 به سامانه 137 شامل ، ناحیه یک، 463 پیام ناحیه دو، 301 پیام ناحیه سه، 501 پیام، ناحیه چهار، 423 پیام، ناحیه پنج 560 پیام، ناحیه شش 459، معاونت اجتماعی و فرهنگی 20 پیام و معاونت حمل و نقل و ترافیک 6 پیام است.  
 
وی با اشاره به درصد رضا‌یتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در نواحی 6 گانه گفت: درصد رضا‌یتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در نواحی 6 گانه به ترتیب شامل ناحیه یک 96.72 درصد، ناحیه شش 96.26 درصد، ناحیه چهار، 94.57 درصد، ناحیه پنج 92.75 درصد، ناحیه دو 92.54 درصد و ناحیه سه 91.51 درصد است.  
 
سعدی پور در پایان با اشاره به فراوانی پیام های شهروندان در سامانه 137 شهرداری منطقه 12 افزود: فراوانی پیام های شهروندان در سامانه 137 شهرداری منطقه 12 شامل، نظافت معابر، نوار حفاری، لکه گیری و جمع آوری زباله است.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.