حسین سعدی پور در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 2 هزار و 733 پیام شهروندی به سامانه 137 شهرداری منطقه 12 در نیمه دوم آذر ماه سال 92 ارسال شده است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در سامانه 137، 94.37 درصد است.
سعدی پور با اشاره به پیام های ارسالی شهروندان در نواحی 6 گانه و معاونتهای شهرداری منطقه 12 به سامانه 137 گفت: پیام های ارسالی شهروندان در نواحی 6 گانه و معاونت های شهرداری منطقه 12 به سامانه 137 شامل ، ناحیه یک، 463 پیام ناحیه دو، 301 پیام ناحیه سه، 501 پیام، ناحیه چهار، 423 پیام، ناحیه پنج 560 پیام، ناحیه شش 459، معاونت اجتماعی و فرهنگی 20 پیام و معاونت حمل و نقل و ترافیک 6 پیام است.
وی با اشاره به درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در نواحی 6 گانه گفت: درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه 12 در نواحی 6 گانه به ترتیب شامل ناحیه یک 96.72 درصد، ناحیه شش 96.26 درصد، ناحیه چهار، 94.57 درصد، ناحیه پنج 92.75 درصد، ناحیه دو 92.54 درصد و ناحیه سه 91.51 درصد است.
سعدی پور در پایان با اشاره به فراوانی پیام های شهروندان در سامانه 137 شهرداری منطقه 12 افزود: فراوانی پیام های شهروندان در سامانه 137 شهرداری منطقه 12 شامل، نظافت معابر، نوار حفاری، لکه گیری و جمع آوری زباله است.
انتهای پیام/