سرپرست دفتر پست بین الملل‌ گفت: شرکت پست گواهینامه نقره کیفیت سرویس اتحادیه پستی جهانی را کسب کرد.

شمو‌لی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: شرکت پست با تامین الزامات مورد نیاز جهت کسب گواهینامه کیفیت سرویس اتحادیه پستی جهانی و با کسب 1887 امتیاز از مجموع 2 هزار امتیاز مورد نظر اتحادیه پستی جهانی، گواهینامه نقره سطح (B) کیفیت سرویس upu را کسب کرد.  
 
وی ادامه داد: ممیزی کیفیت سرویس پست ایران از تاریخ 14 الی 18 اردیبهشت 92 به عنوان بخشی از پروژه کیفیت سرویس APPU- UPU با هدف کمک به مجریان منتخب پستی انجام شد. 

سرپرست دفتر پست بین الملل با اشاره به درج نام ایران در فهرست مجریان منتخب پستی دریافت کننده گواهینامه کیفیت سرویس سایت اتحادیه پستی جهانی اظهار داشت: قرار است این گواهینامه طی مراسمی که در سال آتی در شهر برن سویس برگزار می شود به پست ایران اعطا شود.  
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار