مدیرعامل شهر جدید پرند با بیان اینکه در پرند سعی خواهد شد ساخت‌وساز جدید به گستردگی مسکن‌ مهر اجرا نشود، گفت: پرند در سال اخیر به واسطه ساخت‌ مسکن‌مهر از نظر کمی و کالبدی خیلی رشد کرده است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شرکت عمران پرند باران هاشم‌زهی با تاکید براینکه اراده دولت بر تکمیل واحدهای نیمه‌تمام مسکن‌مهر، در بالاترین سطح ممکن در پرند به عنوان پایتخت مسکن‌مهر محقق خواهد شد، برنامه‌ها و سیاست‌های تازه برای اجرا در شهر جدید پرند را تشریح کرد. 

وی بعد از حدود دو هفته از انتصابش در سمت مدیرعامل شهر جدید پرند، اعلام کرد: با شناختی که پیش‌تر بواسطه عضویت در هیات‌مدیره شرکت عمران پرند از این شهر داشتم و همچنین بررسی‌های فشرده‌ای که طی 15 روز اخیر از وضع موجود این شهر بخصوص پروژه‌های مسکن‌مهر انجام داده‌ام، با توجه به اهداف از قبل ترسیم‌شده برای پرند، تلاش خواهیم کرد دو موضوع را طی دوره جدید در سرلوحه فعالیت‌های شرکت عمران شهر جدید پرند قرار دهیم.

هاشم‌زهی تصریح کرد: پیش‌شرط توسعه شهر جدید پرند و سرعت گرفتن‌ فعالیت‌های عمرانی و همچنین اقدامات غیرعمرانی در این شهر، عبارت است از رعایت اصل هماهنگی، همسویی و همکاری همه‌جانبه با همه دستگاه‌ها،نهادها،علما،معتمدین وبزرگان که این موضوع در چند روز اخیر برای اجرا به همکاران شرکت عمران ابلاغ شده است. 

مدیرعامل پرندبا اشاره به اينکه  پرند در سال‌های اخیر بواسطه حجم وسیع ساخت‌وسازهای مسکن‌مهر از نظر کمی و کالبدی به اندازه زیادی رشد کرده  افزود:اما به لحاظ شاخص‌های کمی و مهم شهری در جایگاه مطلوب قرار ندارد و نیاز به انجام فعالیت‌های غیرکالبدی برای توسعه شهر جدید پرند از این منظر فوق‌العاده زیاد احساس می‌شود. 

وي درادامه تصريح کرد:لذا یکی از اولویت‌های کاری پرند را در این دوره، کیفیت‌بخشی به محیط‌های شهری و برنامه‌ریزی برای عملیاتی کردن مفاهیم اقتصاد شهری، اشتغال و همچنین مباحث فرهنگی و اجتماعی محله‌ها به خصوص محله‌هایی که مجتمع‌های مسکونی‌مهر در آنها شکل گرفته است، تشکیل می‌دهد.

مدیر عامل شهر جدید پرند همچنین با اشاره به تاکید اخیر وزیر راه‌وشهرسازی مبنی بر توجه مدیران شهرهای جدید به موضوعات مرتبط با شهرسازی و معماری گفت: در پرند سعی خواهیم کرد ساخت‌وساز جدیدی به گستردگی مسکن‌مهر اجرا نکنیم و مجموعه فعالیت‌هایی که در این حوزه (کالبدی) قرار است اتفاق بیفتد را به سمت تکمیل پروژه‌های مسکن‌مهر متمرکز کنیم.

براساس این گزارش، باران هاشم‌زهی درباره پروژه‌های مسکن‌مهر نیز گفت: ماموریت‌هایی برای سازمان ارایه‌کننده خدمت در حوزه مسکن‌مهر در شرکت عمران شهر جدید پرند در شرف تدوین است که بزودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.
انتهاي پيام /
برچسب ها: مسکن مهر ، پرند ، ساخت وساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار