بازیکن تیم سپاهان گفت: من بازیکن سپاهان هستم و به شایعه استقلالی شدنم توجه نمی کنم.

علی حمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: از حالا نمی‌توانم برای آخر فصل تصمیم بگیرم، هر چند به جا به جایی از تیمی به تیم دیگر طبیعی است ولی فعلاً بازیکن سپاهان هستم و برنامه‌ای برای جدایی از این تیم ندارم.

وی با اشاره به لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد: درحال حاضر تمام فکر و ذکر سپاهان موفقیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا است امیدوارم سپاهان طلسم را بشکند و این بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

حمودی افزود: همه امید ما رسیدن به صدر جدول لیگ برتر است. با این شرایط روحیه خوبی به تیم تزریق میشود و متاسفانه گاهی در بازی‌های راحت حریف را دست کم می گیریم و در مقابل انگیزه آنها تسلیم می‌شویم ولی برای رسیدن به صدر جدول با ید مقابل تمام حریفان بهترین عملکرد را انجام دهیم.

 به همه بازیها به چشم فینالی حساس نگاه کنیم تا سه امتیاز تمام بازیها را کسب کنیم. این توقعی است که هواداران از ما  دارند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: حمودی ، استقلال ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۰:۳۷ ۰۸ دی ۱۳۹۲
مسئولین دنبال این نکه چرا تماشاگر نمیاد استادیوم ؟ جوابش خیلی خیلی اسونه وقتی بازیکنی پولکی میشه یا بهتر بگم فکر و ذکرش پول بیشتره خو تماشاگر ناخواسته فوتبال خارجی رو ترجیح میده یادمه سالهای نچندان قبل هر بازیکنی نمی تونست پیرهن استقلال یا پرسپولیس یا پاس رو بپوشه چون باید عاشق این تیما میشدن تا بتونن بپوشن مثال زنده الان هم اگه از نکونام بپرسید میگه بدترین خاطره ام انتقال پاس به همدان بود چون عاشق پیرهنش بود وقتی تماشاگر عشق بازیکنان رو میدید بیشتر راقب می شدن بیان و از نزدیک بازیکنانشون رو ببیننو یه تیکه ای هم به کمیته انظباطی حالا به جرم بی تماشاگری تیم ها رو محروم کنید اونم از حضور تماشاگر
آخرین اخبار