معاون روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور پر رنگ جامعه علمی و دانشگاهی کشور در پنجمین همایش وقف و رسانه در تهران خبر داد.

رضا مفید در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب افزود: امسال با توجه به رویکرد سازمان اوقاف و امور خیریه مبنی بر تخصصی‌تر شدن همایش وقف و رسانه سعی کردیم تا مدعوین تخصصی و دانشگاهی، حضور بیشتری در این برنامه داشته باشند.
 
وی ادامه داد: بر این اساس با هماهنگی به عمل آمده با مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما، 43 تن از پژوهشگران و 33 نفر از استادان و مدیران دانشکده صدا و سیمای مرکز قم را که مسئولیت اصلی در تولید محتوای دینی در رسانه مالی دارند به این مراسم دعوت شده‌اند.
 
معاون روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، تأکید کرد:  علاوه بر این، با ارتباطی که با دانشگاه‌هایی همچون دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی، دانشگاه امام صادق(ع)، ‌دانشگاه شهید بهشتی،‌ و دانشگاه صدا و سیمای تهران برقرار کردیم از استادان مرتبط به بحث ارتباطات و رسانه برای حضور گسترده در پنجمین همایش وقف و رسانه دعوت به عمل آمده است. 
مفید، علاوه بر حضور طیف وسیعی از مدیران رسانه‌ها در حوزه‌های مختلف رسانه‌ای، از 59 تن از مدیران، برنامه‌‌سازان و هنرمندان رسانه ملی هم دعوت شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: 61 تن از مدیران رسانه‌های جمعی و 73 نفر از استادان دانشگاه هم به پنجمین همایش وقف و رسانه دعوت شده‌اند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، وقف ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار