مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: عراقچی به سوالات دانشجویان دانشکده خبر پاسخ می‌دهد ، مطالبه اصلی ملت در قیام تاریخی 9 دی محاکمه و مجازات سران فتنه است ، عواملی که در حصر خانگی هستند، نقش اساسی در تحریک افراد علیه نظام داشتند و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


9 دی؛ پژواک رسای فریاد «هیهات مناالذله» در آسمان ایران بود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/10/7/1878148_168.jpg
 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای به مناسبت چهارمین سالگرد حماسه 9 دی تاکید کرد: پیام عاشورایی حماسه جاودان و ماندگار نهم دی؛ تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی جهان را در نوردید و کشور و نظام را در مقابل تهدیدات پیش روی خود بیمه کرد ؛ حماسه عاشورایی 9 دی ؛ پژواک رسای فریاد «هیهات مناالذله» امام حسین(ع) در کربلا بود که در آسمان ایران طنین‌انداز شد.

تبیین چرایی حماسه 9 دی و فتنه 88 نیاز دائمی جامعه اسلامی است

 وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آستانه فرارسیدن 9 دی، بیانیه‌ای صادر کرد.

بهره‌گیری سیاسی "مریم رجوی" از حمله به کمپ لیبرتی/ فرصتی برای صدور بیانیه‌های دروغین

 به نظر می‌رسد "مریم رجوی" و دوستان با اصرار به ماندن ساکنان لیبرتی در عراق به دنبال حفظ ساختار فرقه‌ای و در عین حال بهره‌برداری سیاسی از حملاتی است که به کمپ این گروهک تروریستی در عراق می‌شود.

سند ملی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی برای اجرا ابلاغ شد
 سند ملی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی از سوی رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی برای اجرا ابلاغ شد.

عراقچی به سوالات دانشجویان دانشکده خبر پاسخ می‌دهد

 عضو تیم هسته‌ای کشورمان با حضور در دانشکده خبر به سوالات دانشجویان درباره مذاکرات هسته‌ای پاسخ می‌دهد.

احتمال تبانی سرکردگان منافقین و داعش در حمله به پایگاه لیبرتی

 عضو ائتلاف دولت قانون عراق با بیان اینکه حمله به پایگاه لیبرتی احتمالا خودزنی گروهک تروریستی منافقین با همکاری داعش بوده گفت: محافظت از منافقین، باری سنگین بر دوش نیروهای امنیتی عراق است.

مطالبه اصلی ملت در قیام تاریخی 9 دی محاکمه و مجازات سران فتنه است
حزب موتلفه اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت یوم‌الله ۹ دی تاکید کرد: مطالبه اصلی ملت در قیام تاریخی 9 دی محاکمه و مجازات سران فتنه است و به این مطالبه بر حق باید پاسخ روشن داده شود.

مرز سران فتنه از دشمنان جدا نبود/ انحراف جریان اصلاحات / "رای ما کو؟"، یک شعار احساسی بود دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: یک کلمه سران فتنه نگفتند که مرزها با دشمنان جداست، زیرا واقعیت این است که مرزشان جدا نبود و این بزرگ‌ترین خطایی است که مرتکب شدند، این ظلم ابعادش در حد کشتن یک نفر و دو نفر نیست بلکه ظلم به حیثیت یک ملت است که کیفر سنگینی داشته و فراموش شدنی نیست.

"فتنه 88" دعوای احمدی‌نژاد و موسوی نبود

معاون فرهنگی سپاه گفت: ریزش فتنه از خطبه 28 خرداد مقام معظم رهبری آغاز شده و با راهپیمایی روز قدس ادامه یافت و در روز 9 دی فرو ریخت و همه فهمیدند چرا که ماجرا بر سر دعوای احمدی‌نژاد و میرحسین موسوی و تقلب و به تعبیری جدید تدلیس انتخاباتی نبود بلکه بحث بر سر سناریوهای طراحی شده از سوی عده‌ای خاص بود.

عواملی که در حصر خانگی هستند، نقش اساسی در تحریک افراد علیه نظام داشتند

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: دشمن قصد شکل‌دهی انقلاب مخملی را در کشور از طریق اردوکشی خیابانی داشت اما با درایت و هوشیاری "مقام معظم رهبری" این بحران و توطئه خاموش شد و ملت ایران در دفاع از ولایت پشتیبانی خود را از ایشان همچون گذشته نشان دادند تا دشمن از هرگونه ضربه زدن به نظام مایوس شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار