جلسه آرش برهانی با قلعه‌نویی؛

مشکل مهاجم استقلال فنی نبود

امیر قلعه نویی سرمربی استقلال مدت‌ها از آرش برهانی در ترکیب استفاده کرد به همین دلیل پس از بازی برهانی مقابل داماش جلسه‌ای ما بین طرفین در این خصوص برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، آرش برهانی از شرایط خود در تیم راضی نیست زیرا در بازی استقلال از وی استفاده نمی‌شود و قلعه‌نویی نیز به صورت مستقیم اعلام کرده که تا زمان آمادگی کامل این بازیکن از وی استفاده نمی‌کند، اما این در حالی است که برهانی در خصوص عدم حضورش در ترکیب تیم سکوت اختیار کرده بود و سخنی را مطرح نکرد اما در نهایت وی جلسه‌ای را با سر مربی تیمش برگزار کرد تا در این مورد بحث کرده و به نتیجه کاملی و نهایی برسد.

در این جلسه شرایط تیم تشریح شد و  قلعه نویی اعلام کرد اگر هر بازیکن در تمرینات آماده نباشد باید روی نیمکت می نشیند اما برهانی اعتقاد دارد که مشکل وی فنی نیست و امیر قلعه‌نویی برای استفاده نکردن از وی دلایل دیگری داشت.
 
این در حالی است که به اعتقاد برخی، امیرقلعه نویی از بازیکنان ناآماده استقلال در خط حمله استفاده می‌کند و ناآمادگی در خط حمله شامل حال برهانی نمی‌شود و دیگر مهاجمان تیم نیز این شرایط را دارند، این جلسه در نهایت با اطمینان کامل قلعه‌نویی به برهانی و تلاش مهاجم استقلال برای آماده شدن به اتمام رسید.
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: برهانی ، مهاجم ، قلعه نویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار