شهردار منطقه 13 با اشاره به وجود 8 دستگاه پارکینگ مکانیزه در محدوده شهرداری منطقه 13 از افزایش تعداد پارکینگ های مکانیزه به 12 دستگاه با هدف تامین فضای پارکینگ خودرو در این منطقه خبر داد.

مهندس ابراهیم مداحی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایجاد پارکینگ های مکانیزه را گامی اساسی برای کاهش ترافیک و رفع معضل دانست و افزود: با توجه به افزایش تعداد خودرو و نیاز مردم به محل پارک افزایش تعداد پارکینگ ها امری ضروری است لذا با تمهیدات اندیشیده شده ، تعدادی پارکینگ مکانیزه در منطقه ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به نصب و بهره برداری از 4 دستگاه پارکینگ مکانیزه در مسیل منوچهری جنب ساختمان کوثر و مترو کلاهدوز اظهار داشت: اخیرا 4 دستگاه پارکینگ مکانیزه در بزرگراه امام علی(ع) نصب شده که در آینده نزدیک به مرحله بهره برداری می رسد .

شهردار منطقه 13 با بیان اینکه در حال حاضر 8 دستگاه پارکینگ مکانیزه در منطقه 13 وجود دارد خاطر نشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده جانمایی 4 دستگاه دیگر  در حد فاصل خیابان پیروزی تا خیابان دماوند انجام می شود که با نصب و راه اندازی آن تعداد پارکینگ های  مکانیزه به 12 دستگاه افزایش می یابد.
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار