معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ولایت فقیه آگاه و عادل تاکنون کشور را از انواع خطرها و تهدیدها حفظ و ایمن ساخته است گفت: ولایت فقیه ستون استواریست که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف توانسته کشور را از انواع خطرها حفظ کند و این نقش در زمان فتنه 88 پررنگ تر از همیشه بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛  سرهنگ  رسول سنایی راد  در نشست بصیرت سیاسی حماسه نهم دی در محل حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) ایلام افزود: حضور توام با بصیرت مردم در صحنه و رهنمودهای مقام معظم رهبری نقش مهمی در مقابله با فتنه گران داشت.
وی افزود: در جریان فتنه 88 مقدس ترین ارزش های ملت ایران را نشانه گرفتند تا علیه انقلاب به کار گیرند و این حاصل انحراف بزرگی در کشور بود.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور مردم در راهپیمایی 9 دی را برگ زرینی در کارنامه ملت ایران عنوان کرد و گفت: ملت ایران همواره پشتیبان ولایت بوده و هستند و این یکی از رموز موفقیت، عزت و سربلندی ایران اسلامی است.
سنایی راد اظهار کرد: حرکتی که در 9 دی از سوی مردم شکل گرفت در واقع شناسنامه قلبی ملت ایران اسلامی است.
وی افزود: حماسه 9 دی یادآور بصیرت به موقع مردم و میثاق ملت با ولایت است که با حضور به موقع در صحنه مشت محکمی بر دهان فتنه گران و یاوه گویان زدند./س
 
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: امنیت ، کشور ، ولایت وفقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.