حسین گروسی گفت: پیرو رایزنی هایی که با استانداری و معاون رئیس جمهور داشتیم مقرر شد با بهره گیری از صندوق توسعه ملی وفاینانس پیشبرد پروژه متروی غرب استان تهران عملیاتی شود.

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهریار، ملارد وقدس در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به نقش حائز اهمیت مترو برای شهروندان سه شهرستان ملارد،‌ قدس و شهریار تصریح کرد: مطالعات شرکت فرانسوی در خصوص پروژه مذکور به اتمام رسیده، محل استقرار ایستگاهها نیز مشخص شده است، رایزنی های لازم با وزارت راه و کشور در دولت قبلی نیز صورت گرفته وگره های موجود در منطقه 17و 18 (محل عبور خط آهن طرح مذکور) با دستور وزارتخانه های نامبرده نیز باز شد که در نهایت با انتخابات و به تبع تغییر و تحولات دولت مقارن شد. 

وی در ادامه افزود: پیرو گفتگوها و مذاکراتی که اخیرا با استانداری و معاون رئیس جمهور «نوبخت» داشتیم مقرر شد با بهره گیری از فاینایس وصندوق توسعه ملی توفیقات لازم در پروژه مذکور را بدست آوریم.  
 
گروسی در ادامه عنوان کرد: مترو نیازمند کشور است و با توجه به مشکلات جاری همچون تلفات بالا و تصادفات جاده ای، ترافیک هوایی کشور جایگاه متور و راه آهن به دلیل نقش آفرینی تاثیر گزار آن در کاهش آلودگی ها وضریب ایمنی مطلوب برجسته می شود. 

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شهرهای غرب استان تهران ریه تنفسی پایتخت محسوب می شوند ؛ امید آن داریم با اتخاذ تمهیدات لازم و برنامه ریزیهای سازنده و همیاری مسئولین مربوطه، اتصال خط مترو به شهرهای اطراف استان تهران در اولویت دستگاهها ونهادهای زیربط قرارگیرد.  
 انتهای پیام/
برچسب ها: مترو ، ترافیک ، معادن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار