استاندار قم با تقدیر عملکرد خوب مدیران، مهندسین و کارگران پروژه متروی قم گفت: پروژه عظیم متروی قم نیازمند بودجه اختصاصی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در بازدید از دستگاه عظیم حفاری TBM و کارگاه ساخت و آزمایش بتون متروی قم ضمن شنیدن گزارشات مدیران این طرح و با ابراز خرسندی از پیشرفت آن از عملکرد خوب متولیان این پروژه عظیم تشکر کرد.

وی تصریح کرد: ‌وقتی وارد چنین محیط پرنشاطی می‌شویم و تلاش خستگی‌ناپذیر فرزندان ایران اسلامی را می‌بینیم، ناخودآگاه به یاد جبهه‌ها می‌افتیم و کار جهادی این عزیزان با چنین شور و علاقه‌ای ستودنی است.

استاندار قم همچنین با اشاره به واقع شدن استان قم در شاهراه 17 استان کشور، عبور بیش از 25 میلیون مسافر از این شهر و جایگاه خاص مذهبی افزود: پروژه متروی قم قطعاً مورد استفاده مسافران دیگر استان‌ها نیز خواهد بود و از این رو یک پروژه ملی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه عظیم متروی قم نیازمند بودجه اختصاصی است، گفت: مجلس شورای اسلامی به خوبی به جایگاه واقعی قم اشراف دارند و ان‌شاء‌الله با حمایت رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان قم در تعیین ردیف بودجه خاص برای این پروژه بزرگ اقدام خواهد شد.

صالحی‌منش با اشاره به عنایت ویژه مقام معظم رهبری، عزم راسخ رئیس جمهور و با اراده توام و با تدبیر هیئت دولت از تحریم‌ها عبور خواهیم کرد./س

برچسب ها: قم ، پروژه ، مترو ، بودجه ، اختصاصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.