رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از اعزام رزمی‌کاران قمی به مسابقات فستیوال هنرهای رزمی جهان در سال 2014 خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، جواد محمدزاده اظهار کرد: در سال‌های اخیر ورزشکاران قمی همواره در رشته‌های مختلف رزمی به فستیوال هنرهای رزمی جهان در جزیره کیش اعزام شده‌اند و موفقیت‌های ارزشمندی را برای ورزش قم به ارمغان آورده‌اند.

وی یادآور شد: امسال نیز قرار است فستیوال هنرهای رزمی جهان در قالب رشته‌های مختلف رزمی اعم از جوجیتسو، ووینام، کیک بوکسینگ و چندین سبک دیگر به میزبانی کشورمان و در جزیره کیش برگزار شود که رزمی‌کاران قمی نیز در آن حضور می‌یابند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با بیان اینکه ووینام‌کاران قمی به منظور کسب مجوز حضور در مسابقات فستیوال هنرهای رزمی جهان در پیکارهای انتخابی حضور یافتند افزود: مدعیان عضویت در تیم ملی ووینام از استان‌های مختلف کشور بر اساس سهمیه‌ای که برای هر استان در نظر گرفته شد در این دوره که به میزبانی هیئت ورزش‌های استان کرمان برگزار شد، حاضر بودند تا نفرات برتر هر وزن در پایان مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت شوند و از بین آنها ترکیب نهایی تیم ملی ووینام انتخاب شود.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی ملاکی مهم برای عضویت مدعیان در تیم ملی ووینام کشور محسوب می‌شد و نفراتی به مسابقات برون مرزی اعزام می‌شوند که در این دوره از رقابت‌ها حضور داشته و خود را از نظر فنی و توانایی به کادر فنی تیم ملی نشان دادند.

صادق عنوان داشت: هدف مهم فدراسیون ورزش‌های رزمی حضور موفق تیم ملی در مسابقات جهانی، بین المللی و آسیایی سال 2014 است و اردوی تیم ملی با حضور برترین‌های این رقابت‌ها برگزار می‌شود تا این تیم با بهترین ووینام‌کاران تمرینات آماده‌سازی را پشت سر بگذارد و از هر نظر با شرایطی مطلوب در اوزان مختلف با حریفان مطرح رقابت کند.

وی با اشاره به حضور 14 تیم شرکت کننده در این مسابقات عنوان کرد: تیم‌هایی از استان‌های خوزستان، لرستان، قم، اصفهان، تهران، گیلان، مازندران، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، زنجان، گلستان، البرز، اراک، خراسان جنوبی و کرمان در این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

صادق با بیان اینکه این مسابقات که در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد افزود: از هر رده سنی 10 رزمی کار انتخاب شده و با توجه به اینکه فستیوال جهانی مسابقات رزمی در جزیره کیش در راه است، نفرات منتخب رده بزرگسالان به اردوی تیم ملی دعوت شده و به مسابقات فستیوال هنرهای رزمی جهان در جزیره کیش اعزام می‌شوند./س

برچسب ها: قم ، اعزام ، رزمی ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.